< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

In my world of anime...

Pa tako ja ima 13 godina živim u zg a obožavam anime i mangu još otkad sam imala 11 god.ak želite saznat više o meni pogledajte u drugi box
Nadam se da će vam se moj blog svidjeti...

Sites I like to visit...

lnaruto fever
naruto-kun
majmunade
cukiman
twins
Mii-chan :3
naruto1115
anime domain
death note
ma jedna prefora stranica

Somthing about this lil lady...

Ime:vi me poznajete kao Amaya Yuuma
Prezime:Imam ga (vama nedamnut)
Najdraže boje:Hot pink i crna (pogotovo u kombinaciji)
Volim:animeyes,slatkiše(najviše čokoladu)finoemačecryhehe
Nevolim:ufff puno toga...
Visina:169,9 cm
Težina:50kg
boja kose:plava s rozo crnim pramenovima
boja očiju:zelena
Image Hosted by ImageShack.us

Pa kak sam već rekla imam 13 godina i živim u zagrebu,ja sam užasno perverzna,sarkastična,volim jebat ljude u zdrav mozak.Vjerujem u boga al ne podržavam nikakvu vjeru,volim red bull,čokoladu,prugaste dokoljenke,svoje rasparne starke,svoje premenove,frendove,volim kuhat i mogu pojest kravu i nebum se zdebljala pol kile...

i kaj ja znam to bi bilo to...


e da sjetila sam se

Anime koje sam gledala:
Death note
Yu Yu Hakusho
Naruto
Naruto Shippuden
HunterXHunter
Love Hina
Fruits Basket
Shaman King
Hikaru no go
D.N.Angel
Loveless
Bleach
Sailor moon
Princess Princess
...(ak sam nekaj zaboravla sorry...)



Mange koje sam pročitala:
Fruits basket
Lament of the lamb
Gundam seed
D.N.Angel
Loveless
Angels sanctuary
Demon diary
Kamikaze kaito Jean
....

other stuff (pics,mucis...)


The Ninja Test -- Make and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!


As a ninja i'm shikamaru...yay...cerek (he's my favourite charechter)


Which Naruto Character Are You?


As a kunoichi i'm Temari ...
(=^_^=) smijeh (my favourite kunoichi)

Which Naruto Character Are You?


and I love shikamru yaaaaaaay cerekkiss
NarutoFever.com Love Compatibility Test

Simple plan-untitled

Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


true mrzim dim...
NOTE: z
No smoking around Amaya Yuuma. Thankyou for your co-operation.

Username:

From Go-Quiz.com

hehe


How to make a Amaya Yuuma
Ingredients:

5 parts jealousy

5 parts crazyiness

1 part ego
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add wisdom to taste! Do not overindulge!


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com

da ziher onda zakaj sam tak nesretna u ljubavi



Your Love Style Is...
Caring!
You seem to have it all worked out. You are emotional strong, warm and know how to love. More importantly you think with both your head and your heart allowing you to handle all romantic situations calmly. How did you get this smart!!

What is your Love Style? Find out at DatingTips.ws

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 07.05.2008.

Post na brzaka...

Ejj svi moji anime buddies...
Razlog zašto nisam dugo pisala je taj da imam 324 virusa na kompu i komp mi je već duže vrijeme na čišćenjucrycrycry . Sad sam kod frendice i pišem post da znate da nisma prestala pisat blog.Žao mi je ako ne uspijem svima javit za post , pa molim da neki prošire dalje.E pa sad moram ić radit plakat...
papa...

XOXOXOXO...


....AmayaYuuma...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.