siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

In my world of anime...

Pa tako ja ima 13 godina živim u zg a obožavam anime i mangu još otkad sam imala 11 god.ak želite saznat više o meni pogledajte u drugi box
Nadam se da će vam se moj blog svidjeti...

Sites I like to visit...

lnaruto fever
naruto-kun
majmunade
cukiman
twins
Mii-chan :3
naruto1115
anime domain
death note
ma jedna prefora stranica

Somthing about this lil lady...

Ime:vi me poznajete kao Amaya Yuuma
Prezime:Imam ga (vama nedamnut)
Najdraže boje:Hot pink i crna (pogotovo u kombinaciji)
Volim:animeyes,slatkiše(najviše čokoladu)finoemačecryhehe
Nevolim:ufff puno toga...
Visina:169,9 cm
Težina:50kg
boja kose:plava s rozo crnim pramenovima
boja očiju:zelena
Image Hosted by ImageShack.us

Pa kak sam već rekla imam 13 godina i živim u zagrebu,ja sam užasno perverzna,sarkastična,volim jebat ljude u zdrav mozak.Vjerujem u boga al ne podržavam nikakvu vjeru,volim red bull,čokoladu,prugaste dokoljenke,svoje rasparne starke,svoje premenove,frendove,volim kuhat i mogu pojest kravu i nebum se zdebljala pol kile...

i kaj ja znam to bi bilo to...


e da sjetila sam se

Anime koje sam gledala:
Death note
Yu Yu Hakusho
Naruto
Naruto Shippuden
HunterXHunter
Love Hina
Fruits Basket
Shaman King
Hikaru no go
D.N.Angel
Loveless
Bleach
Sailor moon
Princess Princess
...(ak sam nekaj zaboravla sorry...)



Mange koje sam pročitala:
Fruits basket
Lament of the lamb
Gundam seed
D.N.Angel
Loveless
Angels sanctuary
Demon diary
Kamikaze kaito Jean
....

other stuff (pics,mucis...)


The Ninja Test -- Make and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!


As a ninja i'm shikamaru...yay...cerek (he's my favourite charechter)


Which Naruto Character Are You?


As a kunoichi i'm Temari ...
(=^_^=) smijeh (my favourite kunoichi)

Which Naruto Character Are You?


and I love shikamru yaaaaaaay cerekkiss
NarutoFever.com Love Compatibility Test

Simple plan-untitled

Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


true mrzim dim...
NOTE: z
No smoking around Amaya Yuuma. Thankyou for your co-operation.

Username:

From Go-Quiz.com

hehe


How to make a Amaya Yuuma
Ingredients:

5 parts jealousy

5 parts crazyiness

1 part ego
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add wisdom to taste! Do not overindulge!


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com

da ziher onda zakaj sam tak nesretna u ljubavi



Your Love Style Is...
Caring!
You seem to have it all worked out. You are emotional strong, warm and know how to love. More importantly you think with both your head and your heart allowing you to handle all romantic situations calmly. How did you get this smart!!

What is your Love Style? Find out at DatingTips.ws

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

utorak, 29.01.2008.

Tired of being what you want me to be ,feeling so faithless,lost uder the surface,don't know what your expekting of me,put under the presure of walking in your shoes...

hehe i'm bored ........... hmm da vidimo kaj sam danas radila....ma niš posebno....al ima neš kaj sam htijela podijelit svama (nemojte mi se smijat)

MENI AFRIKA IZGLEDA KO ELVIS PRESLEY!!!!!eekeekeekeekeekzujozujozujozujo

danas smo imali zemljopis i ja u atlasu tražim Europu i ono ugledam elvisa a onda skužim to je Afrika!!!

Ne al fakat sjeverna Afrika je ona njegova frizura donji dio ko lice a madagaskar ko kragna...

Image Hosted by ImageShack.us


Al općenito danas se baš opićeno osjećam sretansretansretan
možda zbog silnog šećerafinofinofinoil od tone kofeinapartyparty
(kava,2xcapucino,ice caffe,6xcola,)...

...ajd bum vam napisala ono kaj sam napisala danas na zadaćnici a tema je bila savršeno jutro...


Budi me cvrkut ptica,svjež zrak se miješa s mirisom tople kave...
Čujem potok kako žubori i sunce obasjava moj dan...
Nebo plavo kao i oči moje ljubavi koja upravo sad sprema prekrasan doručak...
idem mu pomoći...
no nema ga ...
već sam se uplašila kad sam ga vidjela kroz prozor kako priprema stol...
Izlazim van...
Vani je toplo sa lakim povjetarcem...
Kosa mi se pokorila vjetru kao i moja svilena bijela spavačica...
Moja ljubav me uzima u naručje i polako,nježno poljubi...
nejgove mehke usne tope se smojima...
srce mi se brže kuca,osjetim njegovo ubrzano kucanje u svakom milimetru tijela...
Naš poljubac je rastavio trešnjin cvat koji je pao sa drveta ravno na nas...
on se nasmiješi i pokupi ga...
Ja zatvorim oči i osjetim kako on nježno jagodicama prstiju stavlja cvijetu u moju kosu...
Osjećaj je prekrasan...
Iz te prekrasne "hipnoze" izvukao me miris svježe kave i palačinki...
Sjednem nesuprot moje ljubavi...
On mi se smiješi ...
I znam da će uvijek biti tu, za mene ...samo moj...
To je moje savršeno jutro...


Evo to je to! normalno malo sam drugačije napisala u zadaćnici (gramatički)al to je ta glavna ideja...


...


...

jeste primjetili da ja obožavam tri točkice?...



...


jeste?...


...

sretansretan
...super...

Ajd moram ić al vam ostavljam nešto za kraj...

Death note opening...




subota, 26.01.2008.

how could this happen to me,i've made my mistakes,i've got nowere to run,but life goes on as i'm fading away...

hi evo ja u zadnje vrijeme u deprino ma nije ni važno zašto...
al eto vidla sam da Cukiman to riješava sa pisanjem pa bum i ja probala...


Love is just a lie people tell,
Just a way to use you.
Usually they do it well,
Just a way to hurt and abuse you.

When people you love turn away,
When they turn their back.
People you love never stay,
So you slowly fade to black.

A bruise hurts inside,
A bleeding ripped out heart.
My soul has rotted and died,
You tore my existence apart.

They cut out your heart,
They hurt you again.
They beat your soul to a pulp,
How many thimes have they done that?
At least a thousand and ten.

They don't realize the pain,
They don't now the sorrow.
It fells like endless rain,
Like there's no tomorrow.

But one thing you must know,
One thing you must obey.
The dreadful pain and sorrow,
Will never go away.

But yet still hope dies last,
Still there's a spark of life.
So hold your head up high ,
and do your best to heal fast.




petak, 25.01.2008.

Anketa...

SAVRŠEN DAN
ahh di god sam da nije škola

ČOVJEK SA KARIJEROM I LOVOM BEZ LJUBAVI ILI ČOVJEK BEZ KARIJERE I LOVE SA LJUBAVI
s ljubavi (no nažalost to se meni nebu dogodilocrynocry)

NADIMAK
ufff puno ih je ... Pinky,Amaya,Sava (don't ask hehe)

KOLIKO ĆE SVIJEĆICA BITI NA TORTI OVE GODINE
guess...

DATUM ROĐENJA
30.05
NAJDRAŽA ŽIVOTINJA
mačka
BOJA OČIJU
zelena
BOJA KOSE
plava
IMAM LI PIERCING
ne
IMAM LI TETOVAŽU
ne
BOJA ČARAPA
crna
SRETAN BROJ
11
GDJE BIH OTPUTOVALA
u Japan
OMILJENI FILM
lotr
OMILJENO MJESTO ZA ODMOR
krevet
OMILJENO JELO
ČOKOLADA......finofinofinofino
OMILJENI DAN U TJEDNU
petak
KOJU PJESMU U ZADNJE VRIJEME SLUŠAM
crawling-linkin park
PASTA ZA ZUBE
hmm neka tam kaj ja znam...
OMILJENI CVIJET
ruža,iris,hibiscus...
OMILJENO PIĆE
red bull ,simply red
KAKO SAM IZGLEDALA SA 10 GODINA
slatko mala plava cura s kečkicama nononononono
OD KOGA SAM DOBILA ZADNJI MAIL
od najbolje frendice...
U KOJEM BI DUĆANU HTIJELA IMATI 75% POPUSTA
u svim...
ŠTO RADIM KAD MI JE DOSADNO
meni nikad nije dosadno...hehe...
TKO OD PRIJATELJA ŽIVI NAJDALJE U KM
frendica iz Amerike živi u L.A-u
ŠTO MI JE TRENUTAČNO NAJBOLJE U ŽIVOTU
čokolada rofl
KOLIKO JE SAD SATI
16:23
ČOKOLADA ILI VANILIJA
ČOKOLADA DUUUUHHH
LJETO ILI ZIMA
ljeto (ili proljeće)
TOPLO ILI HLADNO
toplo
CRNO ILI ROZO
OBADVOJE
NARODNJACI ILI METAL
metal
MOTOR ILI AUTO
motor
NAJDRAŽA BOJA
roza i crna
ŠTO MISLIM O PETKU 13
najsretniji dan u godini belj
JESAM LI PRAZNOVJERNA
nope


prosljeđujem ovu anketu Cukiman-u ,hanonfantasy i majmunadi

petak, 18.01.2008.

Ej svi fanovi mange i animea evo odlučila i ja napraviti blog !!!
YAAAAAAAY!!! Evo čist ak vas zanima osim mjesećevih ratnicaeeknuti pokemona itdzujozujozujozujoprvi anime koji sam gledala je bio yu yu hakusho (onima koji nisu gledali toplo preporučam) a najdraži animei su mi Naruto *dattebayo(*believe it) , hunterXhunter, loveless , gravitation ,death note , par epizoda full metal alchemista , furuba (fruits bascket)a što se tiče furube gledam anime i čitam mangu. Čist da se zna ja podržavam yaoi a ak se to nekom ne sviđa ahh bože moj nemoj čitat ali nemoj ni vrijeđat.

Od muzike slušam Linkin Parkyes,Simple Planthumbup,Evanescenseeek,Papa Roachzubo,Nickleback wink....

I malo za kraj moji najdraži anime spotovi...
Yu Yu Hakusho-Shut up (simple plan)

Naruto-gaara is not one of us(lion king)

Naruto-can't wait to be king(lion king)


Ya ne ...

P.S moj pseudonim je Amaya Yuuma...

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.