nedjelja, 21.01.2007.

.... kuda idemo, šta smo postali, šta nas oblikuje i mjesi kao tjesto....

Evo ga... Vratih se kuci oko 6 sati ujutro, nakon prepredobrog izlaska i dostojno proslavljenog rođendana.. Večeras sam si po stoti put dokazao da znam procjeniti ljude u kratkom vremenu, i čitat ih kao knjige.. pun sam dojmova, u glavi mi je cijela knjiga , prebolesno.. po 100ti put vidio da sto se dalje ide, generacije su sve gore, i ne gore da rade ovak male pizdarije nego bolesne, nenormalne.. neznam koju rijec bi upotrijebio da opisem nesta takvo.. mi smo i cugali i tukli se i pusili travu al ovo danas nije normalno.. da se 2 klinke, mislim da nisu imale vise od 15 godina potuku zbog decka, i jedna drugu ubode nozem.. sta ima krmača od 15 godina uopce nosit noz igdje izvan kuhinje dok joj mama pokazuje kak se guli krumpir..
Nisam mislio da cu ikad dozvolit nekom da mi bude sa sestrom blizu mene.. Danas me klinac kojeg sam upozno prije 2-3 tjedna pitao jel moze bit s njom i ja reko sto se mene tice mozes, al to s njom vidi.. Klinac u kojem vidim nesta sta nisam u nikom u zivotu vidio.. Vidim sebe sa 16 godina.. Isto razmišljanje.. Identično ponašanje.. Razmišlja ko da ima 20 godina , zrelije od vjerovatno vecine njegove generacije, a ja vjerujem da sam uz svu moju zajebanciju i sprdnju, u glavi imao vise nego vecina moje generacije.. uvijek je vesel, zajebancija na nivou, a uz to sve malo izgubljen u svemu.. Danas pisa vani i neki majmuni dosta stariji od njega mu seru nesta luk, kruh, ovo-ono i on kaze cekajte da pisam, i oni za njim i pocnu srat i on pobjegne.. to je vec 2.-3. put da ga je netko napao bezveze otkad ga ja znam.. i sjedne na klupu i place.. isprica sta je bilo i mraci.. to mi je sve bilo normalno dok nisam skonto da ne place od bijesa nego zato jer je razocaran.. ja ga pitam jelda places zato jer si razocaran, zbog niceg drugog, kaze on da, kad je to reko meni se po 100ti put vecheras provrte 1000 stvari glavom.. i opet vidim sebe kak sam isto tako gledo na te stvari kad sam bio mlađi.. i sad gledam tako ali sa dosta manje osjecaja i malo vise razumjevanja.. većina bi ljudi na to reagirala idemo zvat ekipu, idemo im jebat majku..

..sad dio sa mojim egom, zenskama, zavaravanjem samog sebe i pravit se nekakvim kakav nisam..
danas stojim ispred teatra i dođu 2 cure do mene i kazu e, ti si nama jucer slao puse u kapljici.. ja reko super , to men dobro ;D.. jedna od njih prepredobro izgleda, zgodna i oblaci se kak bi ja obuko svoju savrsenu zensku..ona mi se smjeska i ja vidim da ce tu vjerovatno nest bit, po pogledu.. i kad smo usli unutra, nakon 10 minuta mi zajedno.. pricam dosta s njom i kaze mi da ju zanima psihologija, sta i mene zanima dosta dugo.. to cuo ibriks i kaze joj ajd mene okarakteriziraj.. i ona njemu kaze i pogodi.. i kazem joj ja ajd i meni.. i kaze da sam temperamentan, da imam jako čvrst karakter i da sam jako dobra osoba.. za karakter znam da imam čvrst, da sam temperamentan znaju ama bas svi koji me malo bolje poznaju.. sebe smatram dobrom osobom ali to je moje subjektivno misljenje.. mozda me ljudi vide drugacije, to neznam.. uglavnom vecinu je pogodila i ja osto paf.. uz to sta predobro izgleda, imamo slicna razmisljanja.. s takvom zenskom nisam bio mislim 3 godine otkad sam bio s Dinom (dina-žensko , da nebude zabune) ;D..

..sad ono sta sam gore napisao "zavaravanje samog sebe"..
danas sam skuzio da sam proslih par tjedana radio ono sta ne zelim.. htio sam biti kao vecina muskih, sta nikad nisam bio.. Vecini običnih muškaraca, frajera , dika je da bude s puno zenskih.. meni to nikad nije bilo bitno i uvijek sam cekao da sve dode spontano, nikad nisam bio neki zagriženi bariša.. za novu godinu sam prvi put zabrijo sa zenskom cisto reda radi, da sam sebi dokazem da mogu bez beda zbarit.. i budem s jednom zenskom (za novu godinu), ona ode kuc, ja budem s drugom.. tak iduci vikend ; budem sa trecom u petak, u subotu s cetvrtom.. prosli vikend isto bio s dvije.. jucer bio s jednom malom s kojom sam vec par puta zabrijo.. i nocas sjedimo na stolici ja i ta cura od danas mi sjedi u krilu.. nakon negdje 10 minuta ja pogledam preko puta a ono sjedi ova mala od jucer i gleda u mene, ja joj mahnem a ona ne zeli pozdravit i gleda me s nekim gađenjem , razočarenjem u očima.. odvratna slika.. i tu se dogodio još jedan bum u mojoj glavi.. shvatio sam da sam spontano postao ono što nikad nisam htio bit i šta sam uvijek mrzio i sada mrzim.. sukob interesa u meni.. bolestan osjećaj..
što je najgore, za nijednu nisam siguran ni kak se zove, a danas sam ih vidio skoro sve.. i opet prevrtim film, analiziram ih sve, kako, zasto i zaključim da je ova s kojom sam bio danas puno drugačija od ostalih i da sam danas imao drugačiji pristup nego prošlih vikenda s drugima.. i to mi je drago.. dogovorili smo se da se nademo iduci vikend u teatru, a ja naravno nisam uzeo broj.. južual..

ovaj izlazak mi je bio jedan od dojmljivijih u životu, cijelu jebenu vecer sam razmisljao, premotavo filmove, analiziro ljude, pokušavao shvatiti neke stvari.. najviše sam pokušavao shvatit kako ja izlazim već godinama van i nikad me nitko bezveze nije napo niti mi prigovarao bez razloga, a dijete koje izgleda koda nebi mrava zgazilo napadnu redovno bez ikakvog razloga.. došao sam do pretpostavke, ili je to čisto stvar sreće ili je ovo neko malo novije, odvratno, nepravedno vrijeme, da ljudi idu napadat iz hira klince koji su i 10 godina mlađi od njih.. ovo je jedna od vrlo rijetkih stvari koje nisam uspio dokuciti sam..

ovo je sve sta htjedoh napisad u ovom postu.. previse sam razmisljao i nisam mogo vise drzat to sve u sebi jerbo bi otiso u picku materinu.. ovo mi je sve islo iz glave drito, bez redosljeda, sam dio po dio kak mi je dolazilo, tak da ce nekima ovo mozda izgledat zbrljano i cudno al vjerujem da ce svi koji imalo slicno razmisljaju kao ja shvatit sve bez beda..
odo sad.. ;D ;D ;D

EO VAM JEDAN EMO/ČUDNI/ROĐENDANSKI/THEONLYKARAMAN POST...








07:09 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>