<body>
You may be only young once, but you can be immature forever!
nedjelja, 10.01.2010.

3 sata u noći...Dižem se iz kreveta...Idem u kuhinju po čašu vode. Čuje se šuškanje koje dopire iz wc-a. Svijetlo je ugašeno, a vrata napola otvorena..Laganim koracima približavam se wc-u.."Znam, znam da je netko unutra. Znam da je netko s nožem i da će ga sad zamahnuti prema meni.." Stojim ispred vrata..Lagano ih gurnem, i u brzini metka upalim svijetlo.......Ništa!...ehh, da..
Vraćam se u sobu..Zatvorim vrata i ugasim svijetlo. Ne vidim ništa. Ni prst pred nosom. Približavam se krevetu, no u meni se stvori osijećaj straha i panike, u želji za svijetlom i sigurnošću, osijećam se kao da netko stoji iza mene sa bijelom hrapavom maskom punom pukotina, i gleda me zastrašujućim pogledom...U panici trčim prema svijetlu. Upalim ga. Ništa..I kako priča završi? Spavam s napola otvorenim vratima XD to mi nekako daje osijećaj sigurnosti.......
Dali ste vi ovakvi? Hmm....Ja uvijek...Možda vam sad ovo bude čudno...Možda i prasnete u smijeh.. Ali u navici mi je, uvijek prije spavanja provijerim ima li ikoga u ormaru O.o *shy*
Znam razlog svemu ovome.. Previše horora... Bez obzira kakav strah imala nakon njih, opet ih obožavam i nikad neću prestati...
Pogledala sam ih 500, ali samo od nekih imam 'poslijedice'.
Ali nekad pomislim da razlog ovome nisu horori...Možda nešto sasvim treće. Ali sve ima svoju "čar", tako da se ne želim baviti time...

Dogodi li se vama išta ovako? Padnu li vam na pamet neke lude stvari kao meni sad?


Image and video hosting by TinyPic

P.S.- Znam da se nekima ovaj post čini malo glup i dijetinjast, ali meni baš i nije tako 0.0

| 07:33 | Komentari (34) | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

&hearts.

Image and video hosting by TinyPic

♦ ♣ ♥ ♠


Wake me up when september ends.♥


***




credits
1234567
murderscene