<body>
:')
srijeda, 16.12.2009.

oi.
smnjhdejekdmndehedj
evo ja odlučila napisati postiić.. dosadno mi..
danas srijeda...za tj dana prazniciiii : D
ajme. neću sutra u školu. boli me. ne previše al opet. na neki način dobro to..sutra me tribalo pitat povijest.. :O : D
al glaava mi puca :'(
cili jebeni tjedaan najavljjuju snig -.- a nikako. zamisli da sutra padne.baš kad san bolesna...isussse ja bi crkla -.-.
ocijene..hm..not bad..zapravo..a eto to bi bila tu negdi neka četvorka :( ma boli me *kuky*..kad bi gledala ove dosad ocijene imam dovoljno za upravnu..il ekonomsku.. :D ja san to izračunala negdi da iman oko 54 boda..nije loše XD a za upravu triba 44. weeee.!!
hah, zaključeno mie 2 iz onog crkvenog vjeronauka..za krizmu ono..hahah boli me neznan tamo šta za to...nebi da se gleda za šta..a ono..wtf...dovoljno mi je škole kamoli ću još i to učit...
ono :S
apostolko vjerovanje..daj molim te..XD
__________
kao što vidite, malo sam promijenila blog. :P
predobar mie ovaj diz :D sk8girl<3<3<3 *TENX*
moram se još malo bacit sad na uređivanje..malo pisme nove itd. xP
__________
novi post valjda stiže 23.12.2oo9. : D : D
__________
a sad odooh^^
__________
POZ?



| 22:40 | Komentari (10) | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

&hearts.

Image and video hosting by TinyPic

♦ ♣ ♥ ♠


Wake me up when september ends.♥


***




credits
1234567
murderscene