< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

PASA
SANDRIC
ĐURO
SUHOPOLJCI
MATIJA I MATIJA
ČUPAVA
MONNY AND PECKA
EMA
TINA




banner by vekycadizajn.blog.hr


srijeda, 08.10.2008.

bok ljudovi!!
...trebalo mi je dosta vremena da nešt napišem....nakon tolko nagovaranja, evo jedan mali....:)..jaooo ivače moje malo, nemaš šta čitat, čudim se kak uhvatiš vremena, stalno sjediš i štrebaš....hihi....evo da poćnem....ah, moram se prvo sjetit svih događaja.bljuff, neznam evo sam one bitne....ponovila sam se, imam novog ljubimca.....hihi....zove se matej...vauuuuuuuu...baš je sexy....uskoro će mjesec dana....ljepo...jedva čekam da ga vidim...marijana i ja planiramo noć vještica "proslavit" u gradu na groblju sa ovim našim frajerima....hihi....škola ide, onak pomalo....ocjene onak, mogčle bi puno bolje......al štaš...i tak..e da, bila sam na ročkasu kod Jozana, bilo baš dobro...moj Roby mene čuvo....ah, i ja njega...evo mu velka pusa..nadam se da ovu subotu idem van...marijana i ja, nismo dugo bile zajedno vani...šmrc..bila sam sinoć kod nje, gledale filmove, ahaha, kak su bolesni......ajde, neda mi se pisat...idem učit.....xD..evo pozz:: mojoj nečakinji, Robyu, Ivančetu, Marijani, Mati, Emi...bla, bal, bal.....sry kog nisam napisala.....pusa



| CoMeNtIrAj (39) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.