< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

PASA
SANDRIC
ĐURO
SUHOPOLJCI
MATIJA I MATIJA
ČUPAVA
MONNY AND PECKA
EMA
TINA




banner by vekycadizajn.blog.hr


nedjelja, 17.08.2008.

evo i mene, vratila sam se nakon dužeg vremena....svašta se događalo ovih dana...robi je slavio ročkas....bilo je preodlično...slavio je u domu, tu kod nas u selu, ljudi je bilo puuuunooooo.....baš je bilo super.....malo sam popila..party..hmmm, malo....to je kriv moj, a neznam šta, uglavnom bravo tomi.....ovi se razišli oko 4, pol 5.....hihi....ja ostala do 6...tak sam bla umorna....tam pričala u kuhinji sa medićem.....jedan dečko me jako razočaro....kao vjeruje mi a onda ispadne da sam napravila nešt što nisam smjela a to nije istina....i onda me pitaja jel sam to napravila......hvala mu na povjerenju, a mislila sam da smo jako dobri i da mi vjeruje kao i ja njemu...a dobro, prevarila sam se, došlo mi je da počnem plakat...cry.nadam se da čita ovo sad....no dosta o tome....tjedan mi super prošo, u petak mi sekica slavila 1 ročkas....pa sam morala bit doma....naveće oko pol 9 sam ošla u suhopolje....tam bilo super....bila sam kod dine.....ona je morala radit pa sam ja bila sa frendovima iz razreda, bilo super, vozili se u aftičima i tak.....malo sam se ispovijedala deniju...hihi....bilo mi puno lakše......weee....hvala mui kaj me saslušo....malo smo se fotkali......jopa se nekak promijenio, čini mi se da se više ne srami onak mnogo....hihi....ma svi su ludi...narasli su od zadnjeg puta kad sam ih vidila.....hehe...i takoc...u sub se dina i ja spremale za grad....al nismo se vidile kasnije......u gradu svaka ošla svojim putem tak da......marijana i ja išle naveće u grad, bile na koncertu u prvom redu....jeee....pjevale, plesale...sretan..pa ona ošla sa dečkom ja bila u timeu sa ovim tuljanima iz suhopolja....gledala kak igraju biljar....dobri su nema šta....onda se kisnila sa slavenom, nisam ga dugo vidila, tam im pomago malo konobarit...hihi....pa je došla martina, ošle dole plesat...i onak, sretnem mediča...jeeeeeeeeeeee.....bio je baš sexy..rofl..bilo je dobro.....danas vald opet idem van.....nadam se....i to bi bilo dost ja mislim.....budem stavila slike....sad neke, a ostale kad nabavim....puno pozz svima....pusa








| CoMeNtIrAj (10) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.