< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

PASA
SANDRIC
ĐURO
SUHOPOLJCI
MATIJA I MATIJA
ČUPAVA
MONNY AND PECKA
EMA
TINA




banner by vekycadizajn.blog.hr


srijeda, 30.07.2008.

kad se dvije marine skompaju!!!

ovako....išle ja i marina u terpolje do andrijane....i naletimo na dragana..vozio se skuterom....jadan, neki dan se aftom slupo u bazju...a štaš...očito ga je andry izlječila!!!!...i tak mi bile sa njom na putu malo se zezale, odnosno ona je sam slušala nije mogla doć do rijeći!!!.
malo je poživčanila, zezala sam ju za sašu!!! pa za dragana, a dragan preko u sobi, vjerojatno je sve čuo al dobro!!...hihi....ah, andri sva izgrebana od krastavaca...svaki dan ih bere!!...došle mi doma, malo pričale sa mojom sis vani na terasi.....

marina: zašt si već u pidžami??
ja: dolazi marko!!

tina: daj marina poni se gore na sok!!
marina: kak ću se popet na sok!!

tina: kažem ja marku daj ostavi me na miru...
marko: kak da te ostavim na Miri!!!..pa nisam lud...

marina: (jedna frendica ima ljubičasto-žutu sobu, neću spominjat ime).. IME spava u ljubičasto žutoj pidžami
tina: stvarno??
marina: da, ljubičasti grudnjak i žute gaće!!!

a baš je bilo dobro, sutra će opet......zezat ćmo opet andri, idemo kod nje....hihih....puno pozz svima....pusa saši!!!


Lady Bug Note From PagePlugins.com



| CoMeNtIrAj (3) | PriNtAj | # |

utorak, 29.07.2008.

4EVER

PRIJATELJICE (seve)

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...




-prijateljstvo se može mjeriti samo sjećanjima,smijehom,mirom i ljubavlju.

-u životu blagostanja sa mnom uživa,u nesreći mi utjehu pruža,u tuzi okrjepu,radost i vedrinu sa mnom dijeli,za sva vremena on je poput drugog mene.

-kroz njegove oči vidimo kao i kroz vlastite.slušamo pozornije,razmišljamo temeljitije,istražujemo zemlju o kojoj ništa ne znamo.trebamo njegovu brižnost i dobrotu i ushićuje nas spoznaja da i on nas treba.

-ja nisam snažna.nije ni ona.ali zajedno,moja prijateljica i ja najsnažnija smo sila u svijetu kakva znamo.

-gdje god se nađeš,tvoji su prijatelji ono od čega je izgrađen tvoj svijet.

-...prijateljstvo je doista iskreno i pravo tek kad dva prijatelja bez ijedne riječi ipak nalaze sreću u tome što su zajedno.

-tišina i udaljenost utkane su u tkanje svakog pravog prijateljstva.

-toliko je toga rečeno o značenju prijateljstva,ali dva dobra prijatelja mogu biti zajedno i ne progovoriti nijednu jedinu riječ,pa opet znati točno što prijateljstvo znači.

-oni posebni prijatelji koji su mi najbliži...o njima sve me zanima:kako razmišljaju,što osjećaju,kako se snalze u životu-u onome što im daruje i što im oduzima.oni moj život obogaćuju i upotpunjuju,zbog njih se osjećam bogatom.

-što ima zabavnog u pustolovini ako je nemožeš podijeliti s prijateljem?

-moj je prijatelj poput kore što obavija stablo,prožima me toplinom poput sunca u zimskom danu,okrepljuje me svježinom poput vode u sparno popodne,njegov je glas odlučan i spreman poput proljetne ptice,on mi je prijatelj i ja sam to njemu.

-moje prijateljstvo s tobom bilo je,jest,najveći blagoslov mog života.
JEDINO SU PRIJATELJI VAŽNI.


puno pozz MARIJANI, MARTINI, Čupavoj, Ivančetu, Kikiju, Mati, Lovri ,Gogi, Deniju, Renatu...itd...sry ak nisam nekog napisala......pusa



| CoMeNtIrAj (6) | PriNtAj | # |

utorak, 22.07.2008.

.

evo i mene napokon.........sjetila se ja napisat postić.....nisam imala vremena prije a i komp mi malo šteko....pa ovako...u četvrtak bila u zagrebu, bilo onak ok.....ja i seka malo u kupnji,,,,,,nisam joj niš kupila za ročkas....a budem.....ovaj tjedan vald.....sretan......u petak je bio neki mali tulum....party.....bilo je mnogo super......a onaj ko treba zna i zašt....u sub, čekajte da se sjetim...e da, nisam bila u gradu...čudno al već mi je dosadilo....uopće mi se nejde više....e sad, antonela me zvala da se u nedjelju nađemo u gradini, tam bio kirvaj i da kasnije idem kod nje....naravno išla ja.....bilo je malo dosadno na početku al kasnije ok...vidla sam bivšu rasku kseniju....e da, pozzala je gogu, kikija, ivanu i mariju...bila malo sa egrijem....i tak.....malo smo se provozale u autićima a onda na pravu vožnju......đoni, antonela i ja....bili u žlebinama, lipovcu, lukaću pa u tuiranovac po sok i čokoladu i tak negdje do 1 se vozikali..........neam pojma kolko je bilo...i tak...ujutro trebale ić na kavu sa renatom i matijom....al naravno oni moraju spavat.....tuzan.....no dobro.......ošle mi na školsko, zvale renata, on naravno došo, malo se zafrkavali, pa je đoni došo ma bilo baš dobro....e da, al ja moram ić doma.....hihi....došo saša po mene...yes....ošli mi na granicu na sokić.....i tak bilo baš lijepo......javim ja seki da neću doć doma u 6, pošto sam tad trebala bit doma cry.........i niš, javi ona meni da se požurimo da sam nadrapala.....ma fučkaš, bolje bit sa sašom neg doma!!!!......i tak, po 7 zove tata...malo bilo predavanje al ok......ošo on u noćnu...mi još ostali zove mama....ajd šta sad, mi se digli idemo doma.....bilo mi žao što moram ić al šta sad...crycrycry...dođem unutra mama ljuta.....pa je opet bilo predavanja, izljubila ju..... i bilo sve ok........i tak to bi bilo ukartko to....sretan....idem sad...puuuno pozzdravljam marijanu i ines..kiss..saši šaljem veeeeliku pusu..kisskisskiss....i puuuuno ga vojim.....a vama ostalima pozz...



| CoMeNtIrAj (24) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 14.07.2008.

:)

...ewo pošto je matija pito kad ću napisat novi post, pa evo...dakle, moram ga pohvalit, u zadnje vrijeme je jako dobar..
bio je i prije al ono.....baš sam sretna što imam takvog frenda....hmm..neznam više šta da ti napišem..sretan.da, a mogo bi i
ti novi post napisat...u subotu je bilo super vani....malo sam bila u timeu sa frendovima....a onda sam otišla u paradizo
kod andry, ankice nenada (valjd) i naravno saše (VOLIM TE sretan)...bilo je baš dobro....nisam mogla vjerovat da boban tam radi..
.al ok...ja i saša smo se malo zezali....nadam se da ti nisu plave noge...smijeh..prje 1 sam išla s njim i onim likom u
mikeš, da nebi bilo zabune oni su išli jest ne ja!!!!..tak da sam ja odma od tamo ošla doma jer su oni isto išli u jedan doma..tuzan
...e da, prošla me glava, hvala saša..kiss..sutra idem na praksu, baš mi se da...al ok..pozz mojoj sekici i marijani....a saši pusa...kiss



| CoMeNtIrAj (6) | PriNtAj | # |

petak, 04.07.2008.

bez naslowa......

Subota:::.....onak bilo odlično u gradu.......bila sam do pol 5...starci malo bili pod gasom, al štaš.....bila sam baš happy kad sam vidila marka i ivana......i tak.....s ivanom nisam bila neš puno......a s markom sam pričala do pol 5....baš bilo odlično....prwo sam bila u parku sa onim luđacima.....išli na ročkas....i tak........
marko držim ti fige za četvrtak......pusakiss



ewo malo dopune::::....
neki dan bili u osijeku.....odnosno ja sa sis, andrijanom,ankicom i sašom...
..bilo baš ludo..oni išli na upise a ja malo s njima....i tak...
išli vlakom....onak putowali tri sata.......(brawo saša....thumbup..)....i to nekim drndawim wlakom koji je poskakiwo.....xD....al bilo je super.......onak napričala sam se sa sašom......čudo, nismo
pričali o gumama.....xD....prwo smo tam ošli kak god se zowe to di smo bili rješit te papire...ja morala pisat owoj ljenčini...(saši).....pokočile mi se noge kad sam čučala.....nemaju ni stola kak treba da napišeš neš....al ok......ccc.....kasnije ošli s nekom ženskom na sladoled, nawodno se zowe marina al se nisam upoznala s njom.....onda malo šetali, zajebawali se i tak.......išli doma wlakom u 7 i neš.......wald........onak wlak je bio odličan.....bili gotowo sami u njemu.......ludnica.......baš je bilo odlićno....bilo bi još bolje da mi saša nije bacio sprej........kmeeeeee.....a baš je fino mirišo...no dobro.....andrijana se malo naljutila, al štaš..sve zbog dragana..xD...e da, sašaaa, moraš doć na "kavu".....pazi kaj smo se dogoworili....xD....ajd dost je bilo.....puuuno pozdrava saši....i welika pusa..kisskisskiss


.....ewo da se i ja malo jawim....bila na moru......onak bilo ok......komada kolko oš.......naveće ludnica........al nije to to....uskoro ču na praxu.....nadam se da neće bit nikakwog posla...pošto idem kod susjede...mislim ona tam radi gdje idem........hihi.....a poslje .....neš se dogowarm sa frendicom za more ponowo....da bar swe ispadne kak treba pa da idemo.....ona odradi praxu, ja....i onda malo odmaranja.....jedwa čekam....ak bude kakih problema njena starka će sve sredit....ccc......sutar u grad....malo na ročkas kod Saleta.....SRETAN ROČKAS....sa malim zakašnjenjem.....idemo nawodno u park......Nowak,Tuna, Sale,Marin, Raks....wald...i šta ja znam ko još....ma ludnica....kasnije moram pit sa Markom.....(pazi kaj smo se dogoworili....kiss).......i tak....jedwa čekam.......sam da opet neko neš ne upropasti....uvijek kad se ja i Marijana očemo u grad..........a štaš.....Nowaku želim puuuuno sreće na natjecanju....jawi mi rez.....ewo sad se dopam sa Marinom.........šaljem mu weliku pusu kiss...usput......pozz swima...pogotowo Marijani i Tonki......i narawno...Marku..............



| CoMeNtIrAj (5) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.