perfectemminchy

nedjelja, 14.05.2006.

hello jadnici!!!

hello jadnici!! kako ste?? znam da sam vam već dosadna ali ja vam samo želim reći da sam najsavršenija na svijetu!!! kako mi je samo bilo lijepo u Parizu!!! cijeli dan sam kupovala!! jaaj!!! danas sam u Zagrebu vidla nekoliko metalca i rokera ili kaj su več. u toj skupini su bile 2 ženske i dva muškarca. cure su imale na sebi crne potrgane hlače na kojima su bili izvješeni lanci i nekve crne obične majce sa slikom od najtviš i nirvane i onda su još obule STARKE i još k tome potrgane i crne(fuj)!! ja mrzim starke ali volim štikle!! dobro užasno su se obukle!! muški su bili slični curama jer su imali dugu masnu kosu (odurno) i isto majce s slikama od grin deja i najtviša, hlače crne potrgane i starke!!1mislim ko pametan se može tako obući???!!!!! ja nosim samo marke!!! ipak sam ja bogata!! što reči o mome Liamu!! on vam ima predivne plave oči i predivnu crnu kosu. nisam baš sigurna što on sluša!! ja mislim da techno. ajde dobro to je bolje od onog smeća od roka panka i metala (staro željezo). ali baš je slatki!!! PUSA!!! pozdraf svim mojim obožavateljima i obožavateljicama!! KISSICH!!!

- 19:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #