nedjelja, 01.07.2007.

Jugoplastika vs. Real i Spas 92

Jugoplastika vs. Real

evo ukratko o jučerašnjem danu..(preneseno sa Mariovog bloga)
Evo smo se jućer vratili iz splita, tj.danas, bili smo na utakmici Jugoplastika - Real..Utakmica nije bila loša ali sa nama je bija i Đekson - taj lik ne može napravit dva metra a da se ne rukuje sa nekim...haha,Ko FOL poznaje on sve one igrače,trenere,presjednike..sve on zna..
Prvo smo uvatili đir onog jadnog konduktera iz riječkog autotransa,pa nam je naplatija pola karta,a Đekson(jeba mu pas mater) se izvuka i nije mu naplatija ništa.Posli utakmice smo išli do baća ,nije bilo loše,a kad smo se vraćali nazad krepa nam je bus,pa smo išli sa samoborćekom..Tamo smo opet išli izvozat konduktera,al se nije baš da...To su bili piševi kad smo ga poćeli zajebavat..Skupa s nama su bile i neke ženske koje su išle na Tošu u Auroru..Bolje im je bilo da su pripremile trostruke grudnjake..haha

ps. Mora sam malo modificirati ovaj tekt jer je mario totalno ne pazi na gramatiku..

Spas 92
evo prije neki dan,kao što uvijek činim,čeka sam marija isprid njegovog dućana..Jeba ga pas on uvik mora kasnit! Pa jebemu mater sta ne dođe 15minuta prije dogovorenog vremena i pomogne materi u dućanu ali ne! on to radi za vrijeme dok ga ja čekam..poludim...
i dobro sad ja čekam,čekam,čekam..više mi je bilo dosadilo a ono odjedamput doleti uzrujana žena i viče da joj se sin utapa u moru..Jebote,nikad se u životu nisam usra..Mario je odmah reka da skočimo u more i da spasimo čovika što smo naravno napravili isti čas..brzo smo otišli na plažu i dok sam se ja skida,mario je parkira auto tako da ga je okrenija prema moru,da bi upalija duga svitla i osvtli površinu koliko je god moguće..brzo smo svukli robu sa sebe i skočili u more..more je bilo mirno..bila je bonaca...mi smo plivali prema dubini i ronili..tržili smo mladićevo tijelo ali ga nismo pronašli...katastrofa..kad bi zaronili nebi vidjeli ništa jer ipak je mrak..tražili smo ga..
Zamislite ovo- pun kurac ljudi se skupija po obali ali niko nije tija skočit! ej! pa čovik se utapa!!mad
I nakon desetak minuta smo jednostavno odustali..došla je policija i odvela histeričnu ženu..
Sigurno se pitate kako je završila on tragedija? E pa Mariova mater je kasnije zvala policiju da pita sto se dogodilo sa ženom,a oni su joj odgovorili da je ona vjerojatno vidjela nekog stranca(vjrojatno nekog čovjeka koji boravi u jahti) kako se kupa u dubini pomislila da joj se to sin topi..Lude žene..lud

- 18:43 - Would? (8) - Nothing Safe - #

<< Arhiva >>