ponedjeljak, 23.10.2006.

-No Name-(2.priča..)

Pa jebenti! ne mogu viravat šta mi se dogodilo..to opet..svaki put kad uvatim neku nezgodnu pozu..uvik ga priklještim..zaboli me i to..zaboli me na nekoliko dana..ne mogu hodat a ni sidit..reka sam joj ja to ali ona kaže samo da je to istegnuce mišica...Haha...
Pretpostavljam...Znam na što ste mislili......Pa nije to zaboga! A jebenti ovo lito sam bija rastegnija leđa..pa sam danas napravija nekakav nezgodan pokret..Toliko me jako zabolilo da sam se sad(nakon treninga) potužija materi na to..Kao uvijek kaze da ce to proci..O,baš ti fala..DAJ MI NEKE VOLTARENE,IONAKO SI TI APOTEKARICA!!!!
Evo prije par dana mater mi je priko apoteke kupila onaj nekakav MP4 i baš me oduševija..Best Buy..na netu sam pogleda cijenu i dođe 399kn!(ali ako znate da je kupila priko apoteke to je sigurno 100kn jeftinije(inače nebi kupila) i još na par rata..=100kn sve ukupno...haha..možda je i krivo ovo..ali kalkulacije su tu..) I tako me mater baš oduševila sa tim..Ali prije nego mi je to predala,mora sam joj obećati da cu učiti i te gluposti...znate vec kako to ide..Naime,taj MP4 ima;možeš slušat mp3,gletati video(spotovi,filmovi),slike,radio,tekst staviti na njega(odlično za šalabahteresmijeh) i još neke gluposti...zanimljiva stvarčica..i debela je samo 8mm i teška 22g..I totalno podjeća na iPod ali je neka marka Excello..Nema veze..Glavno da ide i da je funkionalan u svakom slučaju...

Evo ostavimo sad tehniku..Reci cu vam nešto o pvt životu...Ma bija sam ovih dana ...nema veze...Malo sam bija u kurcu,ali ipak sa ja hedonist..volim život..ali opet sam u nekakvoj depresiji..A i ovaj Grunge koji šlušam je tako depresivan..Ah da, to pišu samo one narkomančine...Kurt Cobain i Layne Stanley(alice in chains=umra u stanu od predoziranja i našli ga dva-tri tjedna polslije ono u raspadu ta sranja)...toliko novih stvari u toliku malo dana..toliko informacija..boli me to..
Evo malo vježbam glas i dobro mi ide..Pitate se zbog čega? Ja i jedan prijatelj iz razreda mislimo osnovat bend..ma..to je sve relativo..nemamo ni još jednog basista a još bubnjara...kazem,to je sve relativno..morat cu pitati Marija bili on ponovno želija svirat gitaru..moga bi...

Pozdav!

- 22:52 - Would? (2) - Nothing Safe - #

<< Arhiva >>