subota, 29.07.2006.

Nutshell - Alice In Chains

- 16:24 - Would? (1) - Nothing Safe - #

srijeda, 26.07.2006.

No Excuses(Alice in Chains)

- 14:55 - Would? (0) - Nothing Safe - #

utorak, 25.07.2006.

Otherside

- 19:46 - Would? (0) - Nothing Safe - #

nedjelja, 23.07.2006.

Uskoro

Uskoro i novi Dizajn!

- 17:30 - Would? (2) - Nothing Safe - #

četvrtak, 20.07.2006.

BBB (Biserijada Bisakija Bisera)



Mislin u redu je kad malo za promjenu ubacim bisera bisakija..
treba malo smiha;al nije tako!?

=> 13:00h-Vec prošlo pola utakmice Primošten-Omis(počela u 12:30).
Kad ono javi se Bisaki u rečeL:"Ma,ko ovo igra!? Ja sam pročita da
u 12:30 igra Primošten protiv Omiša.."

=>Igra Primošten protiv Omiša,te silno uzbuđen Bisaki pita:
"a za koga igra Lugovic!?"

=>Bisaki,Leo i Joso Miliša te ostala ekipa rezervirali
igralište za tenis.Ono,Joso MIliša reka Bisakiju da
treba doci u 10 manje 15,a on ce na to:"Uf, doći ću
ja u 10 manje ipo!"

=>Joso Miliša kaže bisakiju:"Kakva ti je ona Carmen Electra?
-"Uf,stari moj,dobra" - odgovori on.
-"a znaš li ti da je ona bila lezbijka!?" - odvrati Joso na to.
Biser Bisaki začuđeno gleda i pita:"A kako te lezbijke dobiju dite?"

- 00:32 - Would? (1) - Nothing Safe - #

subota, 15.07.2006.

FarCry

Preporučujem vam ovu igru..Fenomenalna je.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 00:51 - Would? (0) - Nothing Safe - #

petak, 14.07.2006.

strašno

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Danas(sve mi je ''danas'' zato jer mi je ''sutra'' tek kad se iduci dan probudim) smo se nasli sa onim nekin austrijankama i stvarno su nas iznenadile..Puse,piju i pomalo su neuobičajene za cure..totalno ih boli neka stvar za sve oko njih..Samo su mi usrale dan...Jebiga,jucer kad sam se upozna sa njima,bile su donekle zanimljive jer smo (mislin ja) imali nekakve lude ideje za pitati i dobro mi je isa engleski tako da nisan ima problem u komunikacij,a kad ono,PAF! Ne znam,ne znam....Kad sam se tija odvojit od njih jednostavno mi nisu dale...pijane zenske skacu za menom u kaficu!??? nije normalo,jel tako? ova jedna koja,amo rec,bila je jos pri nekakvoj svijesti govorila mi je: you are good looking' guy...you are the best looking guy in whole world..''-osta sam paf..Znate,dok su zenske pijane,svašta govore,ali ova mi je ovo rekla jos i jucer kad sam ih upozna....ne mogu vise...totalno su me iznervirale...kuje jedne austrijske!

- 01:08 - Would? (4) - Nothing Safe - #

srijeda, 12.07.2006.

Deja Vu

Jucer,10.7.
I tako mi jucer malo napravili djir,ono,dosađivali se i umirali od vrucene..Nismo znali uopce di smo a kamoli sta ce mo raditi..

meni brat popravlja brod(mislim, u početku sam mu pomaga brusit brod ,a sad neka ga malo sam ureduje...ionako cu ja (i mario) voditi zenske na party na otoku....) a ja se kupan..i prošlo par sati kad ono zvoni mobitel....(!) ja se pitan ko me sad to zove u najbolje vrime(7 uri navecer(!)) a kad ono timun i kaze mi da idemo bacit igralište u more..ja oma prista i dosa ja tamo za otprilike sat vrimena(!?) i tamo se malo brcnija ovo,ono, i koji put zapuca na gol i oma osa doma..Ali zna sam da sam pogrišija..nisan smija oma tako brzo ici ,,,Problem je u tome kad se vratin doma trebam trpiti spike staraca koje me bas ne oduševljavaju...bla,bla...

Prošlo vrime(bliska prošlost) => isti dan
nakon večere isa ja vanka a kad ono ...I tako mi jucer malo napravili djir,ono,dosađivali se i umirali od vrucene..Nismo znali uopce di smo a kamoli sta ce mo raditi..Dosli mi u park a kad ono tamo Čipi prodaje svoje priće(Agonija!!!)..ja ne znam sta ga je puko taj čas ali kad se uvatija pricat kako je on ima pedsto žena i da ih je sve,khm...,znate šta...covik je,jebiga,ostarija..Prica gluposti..Ali ipak je zanimljiv!! Zamislite,prica da je bija u americi i da je povalija tamo neku zenu..platija joj je toliko love da bi sa njon moga popločati cili varoš do Sv. Roka..Bezveze priča..( video snimku ce te moci viditi za par dana kad ja i ostalo poglavarstvo ekonmomije i zlatarstva malo proradimo na softweru..detalji.NO!)..I kad ono opet zvoni mobitel...a ko ce biti nego mater..da me bar pusti dokle ocu..jedva cekan 18...

Danas,11.7.
Jedva se diga ujutro,ono,ubija se od umora nesto pojea i oša na usrani trening u Šibenik...Mrzim kad mi je svaki dan isti..Deja Vu....uzasno me nervira..naravno,di bi ko od matere,cace i brata doša po mene u grad i napravija mali djir ? tj. ionako uvik ima posla za napravit nesto u usranom Šibeniku...
Vratija se ja sa onim lokalcem u 2:45 doma(krenija 1:55!) i ono ,ocekiva san rucak(mrtav,gladan) a kad ono niti keks od ručka a još sam za dobar dan dobija šaku u jaja od brata(ah,ti australijanci me iznenađuju..)..poludija....dobro ja i jedan bratov prija iz australije skuvali nešto i pojeli te mi ovaj poceja pricat svakakve zanimljive price..(pvt život)
Sad,da ne govorim u detalje,svako popodnevlje isto(ručak>kupanje=vaterpolo>večera).
I tako mi izašli vanka u raduču maloj karmeni na rođendan i kad ono zatekli ekipu koja se opila od Coca Cole..Ha,ha...Leo,znate,se zaljubija u malu luketu(Zaista
!),mislin ono,primjecuje se na kilometre..jebiga,leo je hedonist...to se zna...Jašo uvijek ko fol spava mu se...dosadan je...ne moze tako ulovit ženske...






- 00:28 - Would? (4) - Nothing Safe - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>