emir,dobrodošli

ponedjeljak, 16.01.2006.

MY LOVE

myspace

myspace layouts

- 15:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (1)
Siječanj 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zdravo, nadam se da će vam se svidjeti moj blog!!!


    Online prijevod

    www.bosiljak.hr




    Upišite pojam


    Engleski --> Hrvatski


    Hrvatski --> Engleski









    myspace

    myspace layouts




    NEŠTO O MENI!!!

    Ja se zovem Emir.Idem u drugi razred u Sarajevu .Moje najdraze jelo je pizza,a sok cedevita:)!!!
    Moj najdrazi glumac je Arnold Schwarchneger i Enis Bešlagić, a fudbaler Ronaldino i Salih Hamidžić. Ja imam osam godina.Moj najdrazi sport je football. Ne volim ići u školu i kada narastem i završim je bacit ću hidrogensku bombu na nju. Takode idem u muzicku skolu i sviram violinu. Ali volim i klavir.Najdrazi TV program mi je Cartoon Network , a crtani je TOM & JERRY.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

EVO MALO VICEVA O PLAVUŠAMA

  • Idu dvije plavuše ulico i opaziše ogledalo.
    Prva ga uzme i kaze:
    -Ij moja slika.
    Druga ga uzme i kaze:
    -Au kako si ruzna.






    Tri plavuše uloviše zlatnu ribicu.
    Ona im reče da će im ispuniti tri zelje.
    Prva reče:
    -Hoću da budem pametna.
    Druga:
    Hoću da budem pametnija od nje.
    I treća:
    Hoću da budem naj pametnija.
    Ujuto tri plavuše su se probudile.
    Prva je postala smeđa
    druga crna
    a treća se pretvorila u muškarca.

evo viceva

  • sa čim se ljudi griju a prvo slovo je z?
    odgovor:zdrvma.

    naziv:čovjek koji govori p umjesto f
    tekst:pederalni sude jedan vaš sudac je udariosa svojim perarijem u mog piću i popadali mu svi pederi.