sweet about me

ime mie emina. VOLIM životinje, PJEVANJE, plesanje, DEČKE, frendove i SEBE! LOL tko kaže da sam umišljena, većim dijelom u pravu je. ja to priznajem, s tko prizna, pola mu se prašta! sretan slušam katy perry, britney, rihannu itd... povremeno volim poslušati i cajke! zubo imam puno frendova i sa njima se volim zabavljati. volim lovuuuuuuu!! i novac i simoničinu pjesmu! greedygreedygreedygreedy možda i jesam neka fensi princezica, al zaboli me tuđe mišljenje. kome se ne sviđa moj blog, ne mora ga čitat, ali ne mora ni pisat gluposti. niko nikoga na ništa ne sili. e da, odlična sam učenica i volim školu. ne zbog nastava, naravno, nego zbog frendova i dečki. neke cura tvrde da im uvijek preotmem dečka, ali to nie istina..... ti se dečki zanimaju za mene,a kada ih odbijem šire laži da smo skupa... i to me živcira... i još ne volim ljude kojima smeta moa "umišljenost" takvi se ne moraju družit sa mnom. nisam ja toliko umišljena, samo sam svjesna svojih vrlina i želim ih pokazati. to bi bilo dovoljno o meni! tko želi saznati još, neka se malo potrudi sretan

Linkovi

Ella
Lana

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Kolovoz 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Of

design by: Mia

kostur by ×

Banner by: Mia

Opis bloga

blogach ko blogach.


Image and video hosting by TinyPic

petak, 12.06.2009.

wow

ei ljudofi! nakon onih 0 komića, sad 49... stvarno sam iznenađena! ali mi je jako drago! sretan sretna sam što sam preko bloga upoznala toliko novih i zanimljivih ljudi.

sad da vam malo opišem što se događalo zadnjih dana...
išle smo vam Dita i ja malo na bazene.
super smo se zabavile.


pa smo jedan dan išle Tea i ja u disko.
bio je i jedan sladak dečko tamo.
pa sam plesala s njim naughtynaughtynaughty
bilo nam je super.

ništa se posebno nije događalo....
ali je konačno škola gotova. zubozubozubozubozubozubozubozubo
zadnji dan smo išli na pizzu.
nasmijavali smo jedni druge.
i tamo nam je bilo super.

nezz više šta da vam pišem.
osim toga da sutra idem na maturalac!
jedva čekam!
neće me biti 4 dana!
ali ćemo u hotelu imati internet caffe pa ću vam se javljati.
pozzam vas i kissam!
cerekcerekcerekcerek



| Komentari [53] | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.