What you say is what you say....

četvrtak, 18.05.2006.

EVO ME...

Naime ja sam prije neki dan izbrisala svoj blog, no počeo mi je već nedostajati...jer vidim svi lijepo pišu na blogovima... stavljaju slike... a ja ništa. Da ja vama kažem zašto sam ja u početku i izbrisala svoj blog... Jedne večeri sam ja lijepo krenula pisati novi post, ali mi je sve zablokiralo i lijepo mi je izbrisalo cijelo blog te mi je on sam neke izmjene napravio na blogu... Ja poludila headbang i lijepo ga izbrisala...
Tako da pozdrav svima opet koji su me se zaželjeli mahwave...

I sad se ja jedem jer sam izbrisala cijeli, a mogla sam lijepo ostaviti ga i onda nešto ispravljati, ali ajde idemo opet, nadam se da će ovaj put biti još bolji od prošlog.... Opet je glavna tema naravno EMINEM....

POZDRAV SVIMA.....

- 18:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #