WeŁCoMe To My WoRŁd

četvrtak, 03.11.2005.

ša mi se desilo jučer po noći...

Idem ja lijepo gledat utakmicu...barca-panatinajkos...barca pobjedila 5:0...ej..mali messi je majstor..a etoo koj je gol dao..svaka im čast..al vratimo se na temu..dođe neka tipica i zove me na mob..neznam..oko 11 i pol...navečer..i kaze mi da stisam muziku...ja misllio da je tipica poludila..ko je sad ovo???...ja je pitam ko je sad ona..ona mi govor o svemu samo ne o njoj..i odmjednom ispali ona da joj se sviđam...počnem je ja ispitivati od kud je i sva ta sranja...i kaže mi da je 7 rz i da ide u verudu škola...ok..drugi dan(danas)pitam je koj je rz?a?b?c?niš ne odgovara...ok..poslije mi dođe..JOJ KAKO SAM GLUPA..JA SAM IZ MEDULINA,A NE SA VERUDE..ej...nanervirala me ko nikad...poslije mi dođe ako bi bio s njom..ma nosi se glupačo..ko da sam samo mašto da budem sa tobom..ae briši...sad mi govori da kada ću ja doć u medulin,ili u šišan da se widimo??ma ne..ej..ša postoje takwe tipice..nije moguće...halloween je davno prošo..mislim davno..prošo je...
witchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!a možda ako je lijepa...aaaaaa....neznam...pitat ću neku tipicu koja ide sa mnom u rz...rekla je da se znaju..pa ćemo vidit...a 100% bit će neka rugawa...jer ja nemam sreće u ovo zadnje wrijeme...a,ma...nema veze...
- 20:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>