WeŁCoMe To My WoRŁd

utorak, 01.11.2005.

8.11-VELIKI DAN

Jeeeeeeeeeee....za još točno 7 dana...ben,6 i pol imat ću rođendannnnnn....samo čekam...još navečer ići ću van negdje sa frendovima..neznam gdje..bitno da idem...da bog da mi neko kupi motor...to je jedino ša želim ove gdine..to želim najviše na svijetuuu...isto ako nemogu dobit vozačku još 3 god..ma nema veze..snaći ću se...nekako...samo nek mi daju motor..makar tomos...prdekalo je ono..l jebiga..ful je dobar...i samo čekam da si nađem curu već jednom..stalno mislim na bivšu..kad ću je već jednom preboljeti..fali mi.možda i ja njoj falim(ko zna)ali ipak bi je trebo preboljet i 'krećem novu str. u moj zivot'..hehe....aj uzivajte dok možete,i svako ko misli da je lijepo bit samac(bez cure,ili dečka)gadno se wara...jebiga..čista istina...danas sam u marketu vidio jednu ful zgodnu tipicu..valjda se tek preselila ovdje,jer tu kod mene grade neke stanove..pa je možda došla ovdje..eee...samo čekam da ju upoznam...wish me luck!!! ;) ...u sljedećem blogu pričat kako sam bio na neko putovanje sa skolom 10 dana..i kako mi je super bilo i poslije ću ispričat ukratko cijelo ljeto...aj ljudi uzivajte!!!
!!!!raP rulzzzzz!!!!
- 18:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>