nedjelja, 19.08.2007.

Something is getting in my way, something is just about to change…

D.J me držao za ruku, iako je on duh i nije me fizički mogao držati za ruku, mogla sam osjetiti da se tresem. Sad ću upoznati onoga tko je namjeravao ubiti Davea Jostona, New Yorkshog dj-a i zamjenskog dilera. Ok ovo je stvarno čudno zvučalo, razmišljala sam kad sam shvatila gdje me D.J. vodi.

-Zašto me vodiš u moju školu?- pitala sam zbunjeno.
-Očito zato jer ovo nećeš moći napraviti sama.- nasmijao se nelagodno.
-Što želiš reći?-
-Trebat će ti pomoći prijatelji kojima vjeruješ.-
-Ok…pristala sam na sve ali ako pitam Madison, Suzzane, Chloe i Vanju da mi pomognu spriječiti ubojstvo na koje me upozorava duh mislit će da sam luda!- rekla sam nekako histerično na što se on samo nasmijao.
-Prijateljice su ti…trebat će ti vjerovati.-

Kad smo došli u prostor škole zazvonilo je i hodnici su bili puni djece. Prva osoba na koju sam naišla bila je Suzzane. Nakon što sam joj objasnila da nisam pobjegla s nastave nego da sam bila pozvana da potpišem nešto za Jacoba (ne znam zašto sam to rekla??) pokušala sam ju uvjeriti da ide sa mnom do disca.

-Zašto?-, to je bilo pitanje na koje nisam htjela dati iskreni odgovor, ali budući da sam se već toliko isprakticirala u laganju nije bilo teško.
-Da uzmem moju torbicu, sve stvari su mi u njoj.-
-A to ne možeš sama zato što…-
-Zato što je on opasni diler Suzzane i pobjegla sam s spoja s njim i zato što bi me mogao ubiti! - viknula sam a onda sam se smirila jer sam primjetila da nas cijeli hodnik gleda.
-Vježbamo za predstavu.- rekla je tiho Suzzane jednoj curi što je doslovno buljila u nas.
-Znaš i ja bi htjela da ti ideš sa mnom da sam u takvoj situaciji.-
-Da.-, nasmijala sam se

Suzzane je bila sasvim jednostavna osoba, pristala je i dok smo tražile Madison, Chloe i Vanju pričala mi je kako bi ona riješila ovu situaciju, nijedna njena verzija nije imala nasmrt preplašenog duha koji ti na uho vrišti da požuriš jer će umrijeti. Kako ironično, duh koji viče da će umrijeti….Madison, Chloe i Vanja oduševljeno su pristale pobjeći sa zadnjih sati ali putem vani naišle smo na jednu malu prepreku.Odnosno dvije.

-Gdje ćeš ti?- rekla je jedna
-Opet.- dodala je druga.
-Laura i Thalia….-
-Da, gdje ideš?- pitala je Thalia
-Nigdje.-
-Ne seri.- rekla je glasno Laura a ja sam se iznenadila da ona uopće zna tu “zločestu” riječ
-Ok…idemo negdje ako hoćete možete s nama ako ne istući ćemo vas i zaključati u ormar.- viknula je Suzzane na što smo se svi nasmijali, ona je ovo stvarno shvatila ozbiljno =)
-Da da idemo s vama.- nasmijale su se.
-A gdje idemo?-
-Vidjeti ćete kad dođemo, idemo nemamo vremena.- rekla sam i uhvatila ih obadvije za jednu ruku i izvukla iz školskog dvorišta.

Putem sam pokušala objasniti curama cijelu priču. Imale smo dovoljno vremena da im lijepo i detaljno objasnim, preskakajući naravno činjenicu da idemo kod tipa koji ima 19 godina,. Kojega sam ja poljubila , koji je diler i da naravno ispustila sam dio u kojemu duh viče na mene da požurimo.

-Ti stvarno imaš zanimljiv život.-
-I upravo postaje zanimljiviji.- rekla je tiho Madison.
-Zašto?- pitala sam okrenuvši se…
-Haley??-

17:37 - Komentari (36) - Isprintaj

<< Arhiva >>

0