petak, 13.06.2008.

Na Školjiću...=)

Eeeeeeeeeey,evo novi post...pa što reći...
Prošla san s 5.0,a u našoj školi ko ima 5.0 ne mora ići zadnji tjedan u školu...
Tako da je meni škola gotova...Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee=)=)=)
Danas smo bili na Školjiću,nije bilo nastave jer je sveti Ante pa smo bili na misi...
Bilo je dobro,ja naravno ko i svake godine nisan bila na misi,nego
san še šetala okolo po Školjiću...Ma bilo je genijalno...Najprije
san ja došla kod Laure ujutro pa smo išle na kavu u Vale.
Ove nastavnice sve po kafićima,nismo znale u koji će mo kafić
da njih nema...Nakraju pošle u Vale,a kraj nas došle sesti
moja bivša učiteljica i još neke dvi učiteljice...ahh,što ćeš...
Posli je bilo predobro...Ja,Kate,Laura,Silvio,
Deni Špar i Deni Vulin smo sidili u hladu i pričali,zajbavali se i tako...
Posli smo išli po kolač pa smo se opet vratili u hlad.Ovi iz moga razreda
su nekoga staroga tamo zajbavali pa ih je on poče gađati i trče oni prema nama,
i stari za njima...Onda je nešto taj stari govori,nešto da idemo na misu,blabla...
I tako mi pričali i zaboravili da moramo na bus...Deniju pobiga onaj brod
koji vozi za Sutomišćicu,a Silviu i Vulinu bus za Kukljicu...Ja san doma
išla s biciklun tako da...I to je to...Bilo je dobro,bar meni...
Ne da mi se više pisati...xD...POzdrav:Lauri,Kati,Silviu,Deniju,Vulinu
i ostaloj ekipi(ne da mi se nabrajati...xD)


13:03 | Komentari (49) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.