Credits:


design: Jinxie™
picture: WallpaperStock.net
font: DaFont.com



< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


°°...oPiS bLoGiChA...°°

Čitajte, pa ćete vidjeti =). I kommajte! =D

MoJ mObiTeLcIc: hEh

Get yours at MiniMobs.com


PjEsMicE:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



...SOmething aBouT mE...

ime: EmiLija
prezzime: kaj te briGAA..
LUUUUDa sam ooo: punk-u <33 i avrill.. <333333
najbolje singericee: avriL Lavigne <3, lady gaga, miley cyrus/hannah montana...
kO mi je UzoR: avrilll...of coursee.. <3
LaJkAam:
-avRiL
-pUnK
-nEtAkNutI sNIJEggg... Aww.. xD
-kUćne ljuBimce..
-moE bFF
-bLog.hr xD
-MjUziKK... <333 MuSiC iS mY LiFe
i TAck dalje..
HejtaMM:
-umišLjene osoBe..
-NeKE osobE..
i jOš tog...xD

Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Upload slika i fotografija
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

















LiNkaChi

Taj loodi loodi swiet mawe Rine xD =)
RocKerIcA MeLy =)

nedjelja, 24.01.2010.

yo ekipa..

yo ekipaaaaa.... dugo nisam post pisala... znam, znam... xD.. maa nije mi se dalo -.- i iznerwiro me prošli put blog.hr.. xD... ee, da, ja se na stardollu zowem MissEmmy194
xD kupila sam si nowe šuzze...=D kako ja znam dosađiwati. ((: onak, dosadno mi je.. malo sam na netu surfam malo..xD i na mobu dodawam mjuzuu, slušam mjuzuu...i taak... a to wam je swe zbog dosade..dd..,. :D sutra izlazi nowi okejjjj, jeeej.... jedwa cekam,,,, poklon su 60 naljepnica.. =D kako kuul. papam chupa chups lizalicu.. :D od trešnje briem, bacila sam omot,.xD baš je njumi...xD... sutra je ponedjeljak...ja mrzim ponedjeljke...xD al dobro.. doć će ok pa dobro.. :D ja wolim petke...subote...i mejbi nedjelje..lol :D joj ajde bok xD

- 20:57 - K (0) ~ Print ~ yo ekipa.. ~ Da/Ne


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<

>