Moji awatarcheki(možete ih uzeti ali jawite u kommowima)

Ewo..ja radim i awatare...Ne radim po narudžbi! Jedino mi možete reći o kojoj slawnoj osobi da radim ili tako nešto.. Morate mi jawiti u kommowima ako ste uzeli awatar! Ako kod nekog widim moj awatar bez linka ili da mi niste jawili...proći ćete loše..birajte!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
MySpace Playlist at MixPod.com

< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (13)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by Miss Enchanted

...<3...<3...<3...

~Dizajni by norchy


~
NARUDŽBE PRIČA:
-naručite priču na engleskom tako da
mi kažete o čemu želite da se u
njoj radi i/ili naslow te priče..Naru-
čenu priču ćete dobiti isti dan ili
sutradan.Ako vam se napisana
priča ne swidi,samo mi recite što
wam se točno ne swiđa i ja ću
wam to preprawiti.Eto.. to bi bilo
to..bacite se na naručiwanje...a
dužina priče wam je kao moja dwa
primjera.




WOLIM
-zabawu party
-praznike sretan
-prijatelje kiss
-FCB fino
-blog rofl
-razmjenjiwanje kommowa wink
-čokoladuuu njami
-i joššš puuunoo togaaa zujo


NE WOLIM
-neprawdu blabla
-umišljene ljude puknucu
-laži burninmad
-swađanje namcor
-školu lud
-ocjene zujo
-odbrojawanje!!!
-i ima još toga headbang


IME:EMAA
RAZZ:7.A



Blinkyou.com

LINKOWI

hAPPy GiRl In LoVe
Sweet Dreams Avatars
Ashley TisdaleFAN
~*~Zvijezde i ja~*~
**Kiss mE**...=)...
~Klančo!~
!!Ana!!

PRAWILA:
-zabranjeno prigowaranje
-zabranjeno wrijeđanje
-wraćanje istom mjerom ;)
- zabranjeno sranje po blogu
-nema lanaca sreće
-nema odbrojawanja
-ne mora se,ali ako je moguće
komm na post=)


UPUTE:
-ako ti se blog ne swiđa..dosadan ti je..boli te glawa
od njega i što ja znam što swe ne...na tabu imaš
jedan jaaako lijepii crveni X.. tako ćeš se riješiti
swih glawobolja...wink
-KizZa

nedjelja, 21.06.2009.

GOTOWO JE GLASOWANJE!

Da ne bi bilo zabune,kopirala sam tablicu glasowanja.
O cemu zelite da pisem?
Selection Votes
O sestrama Olsen 8% 3
o Rihanni 11% 4
O Ashley Tisdale 30% 11
o Nelly Furtado 0% 0
O Miley Cyrus 0% 0
o Vanessi Hudgens 8% 3
O Zacu Efronu 8% 3
o Corbinu Bleu 0% 0
O Katy Perry 3% 1
o Seleni Gomez 0% 0
O punku 14% 5
o emachima 19% 7

37 votes total

Dakle...pobijedili su emachi i Ashley Tisdale....Doći će članci o njima...!!!
kiZza...Hwala što ste glasowali....

MOLIM : ONI KOJI SU GLASOWALI ZA ASHLEY I EMACHE DA SE JAWE U KOMMOWIMA PA DA UPADNU U LINKIĆE...
POzZ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.