Moji awatarcheki(možete ih uzeti ali jawite u kommowima)

Ewo..ja radim i awatare...Ne radim po narudžbi! Jedino mi možete reći o kojoj slawnoj osobi da radim ili tako nešto.. Morate mi jawiti u kommowima ako ste uzeli awatar! Ako kod nekog widim moj awatar bez linka ili da mi niste jawili...proći ćete loše..birajte!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
MySpace Playlist at MixPod.com

< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (13)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by Miss Enchanted

...<3...<3...<3...

~Dizajni by norchy


~
NARUDŽBE PRIČA:
-naručite priču na engleskom tako da
mi kažete o čemu želite da se u
njoj radi i/ili naslow te priče..Naru-
čenu priču ćete dobiti isti dan ili
sutradan.Ako vam se napisana
priča ne swidi,samo mi recite što
wam se točno ne swiđa i ja ću
wam to preprawiti.Eto.. to bi bilo
to..bacite se na naručiwanje...a
dužina priče wam je kao moja dwa
primjera.




WOLIM
-zabawu party
-praznike sretan
-prijatelje kiss
-FCB fino
-blog rofl
-razmjenjiwanje kommowa wink
-čokoladuuu njami
-i joššš puuunoo togaaa zujo


NE WOLIM
-neprawdu blabla
-umišljene ljude puknucu
-laži burninmad
-swađanje namcor
-školu lud
-ocjene zujo
-odbrojawanje!!!
-i ima još toga headbang


IME:EMAA
RAZZ:7.A



Blinkyou.com

LINKOWI

hAPPy GiRl In LoVe
Sweet Dreams Avatars
Ashley TisdaleFAN
~*~Zvijezde i ja~*~
**Kiss mE**...=)...
~Klančo!~
!!Ana!!

PRAWILA:
-zabranjeno prigowaranje
-zabranjeno wrijeđanje
-wraćanje istom mjerom ;)
- zabranjeno sranje po blogu
-nema lanaca sreće
-nema odbrojawanja
-ne mora se,ali ako je moguće
komm na post=)


UPUTE:
-ako ti se blog ne swiđa..dosadan ti je..boli te glawa
od njega i što ja znam što swe ne...na tabu imaš
jedan jaaako lijepii crveni X.. tako ćeš se riješiti
swih glawobolja...wink
-KizZa

četvrtak, 18.06.2009.

Cold-blooded murderer

Tell me ... when we last saw? A year or two? You do not know, right? How will you know when and you do not know. Simply do not want to know. This is what makes me angry only. But this is a great anger. So large that I could ... kill. You probably think that I'm joking. Only in this way of thought. Killing will be easier. That your laughter ... forcing me to murder. Of course, you still think that I'm joking. Do you know whom I will first kill? You! No, no I'm joking. Joke will be when I aim gun ... only one dropped. This will make a joke of. And thou shalt be as the joke crash and bleed. Bleed ... bleed ... bleed ... Do you love the smell of fresh blood? I am! Yummy! ... Already I feel the blood in the air. You do not? Now the fear? Now it's too late! You're already dead in my thoughts. And when you're dead in my thoughts, you are dead in reality. Bang!-Ah, I'm bleeding, I'm bleeding! I'm sorry, love ... it is a punishment. Punishment you will remember. Now, goodbye!

Nadam se da wam se swidjela i owa pričica: Cold-blooded murderer...[Hladnokrvni ubojica]
Baš imam inspiracije...

A sada najwažnije:MOŽETE NARUČITI OWAKWU PRIČU NA ENGLESKOM! SAMO MI U KOMMOWIMA RECITE KAKWU PRIČU ŽELITE,TJ. O ČEM DA SE RADI ILI MI SAMO RECITE NASLOW. DOBIT ĆETE PRIČU OTPRILIKE OWAKWE DUŽINE! SAMO MI JAWITE NASLOW ILI O ČEM DA SE RADI! ONI KOJI NARUČE PRIČU ..IDU U LINKOWE!
kiZza

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.