ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

MaLa gLuPaChA DiZz

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 22.03.2008.

Evo mene napokon....

Kao što naslov govori...Več dugo nisam pisala posteve zbog toga jel imam previse posla, a i sva sam u k****, ali nečemo sad o tome...Uglavnom kod mene nema nis novoga samo to da mi je ljubav u k****....U srijedu je zavrsila skola...thumbup
Ja u utorak navečer ili u srijedu rano ujutro idem na more tak da vam neču moči pisati posteve, ali ču ja to sve nadoknaditi...Ljudi ko nema msn nek si ga obavezno napravi jel je stvar preeee jebena...Ja na njemu najvise provodim vremena.....
Vise neznam kaj da pisem pa sad idem...
Papamah
POZZ:Mateu,Doru,Petru,Kristinu,Martinu,Luciju P.,Anju,Antoniju,Teu,Ivu,Natali i Jelenu...
Hvala svima na komentarima...Malo se vise potrudite..hehe:)
Vidimo se sutra...mah



| KoMaJ (21) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.