< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne

Opis bloga

Na ovom blogu možete saznati sve o meni,i mojim frendicama...a usput bi mogli ostaviti i koji komentar...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

o MeNi...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ImE:Ema
ŠkolA:ekonomska,2a u Koprivnici
DaTuM RoĐeNJa:14.01.1992
VoLim:izlazit,dobru zabavu,parfeme...svoje društvo,Dinamo,motore...jednog dečka
NeVoLiM:laž i dvoličnost
SlUšAm:Crvenu jabuku,Prljavce,Daleku Obalu,
večinom domače i strano
NaJ:pJeSmA:Volio bi da si tu,Vlakovi,Morska vila,
Tamo gdje ljubav počinje,Tell me baby,Don t cry...Hero,Because of you
FrIEnDs:Ribica,Ivona,Monika,Renata,Ivana,
Dajana,Kika,cure iz raz.,Siniša...

my msn:emchy8@hotmail.com

& icq:498367110

ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

LiNkOvI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje čitam

...*(:Monika:)*...

...Ivonchy...

Petra&Ribica

I~V~A

°°Stela°°

Mirna

Tihana

Parach....;)

Nina

Anja

DoNa:)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Pjesme

Volio bi da si tu
Crvena Jabuka

Volio bih da si tu,
Ove noci kako trebas mi.
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu djeliti,
Djeliti, i sacuvati.

Volio bih da si tu,
Nocni program je na radiju
Pustaju neku dragu muziku,
Moje misli tebi putuju,
Putuju, da te pronadju.

Nocas zvijezde padat ce,
Jedna od njih nasa je,
Jedna nosi utjehu,
K'o u snu,
Volio bih da si tu.

Volio bih da si tu,
Ove noci da pricas mi,
Slavili bi do zore,
Svu bi njeznost svijeta popili,
Popili pa se ljubili.

Image Hosted by ImageShack.us

Vlakovi
Prljavo Kažalište


U ljubav ja ne vjerujem,
U cast se bas ne zaklinjem,
S casti il' bez nje,
Uuu, svaki krevet hladan je.

Nas dvoje mogli smo bas sve,
Da smo se sreli ranije,
Ovako prekasno je, bojim se.

Uou, uou vlakovi,
Nek' me sad otfuraju,
Nek' me sad odguraju,
Mostove sam spalio,
Malo mi je sve dosadilo.

I sto nam sada ostaje,
Kada ljubav umire,
Postelja od cavala,
Uuuu...........

Uou, uou vlakovi,
Nek' me sad otfuraju,
Nek' me sad odguraju,
Malo mi je sve dosadilo.

Image Hosted by ImageShack.us

Tamo gdje ljubav počinje
Crvena Jabuka


Sjeti li te dah ljeta i pjesmu uz gitare
Kad se djeca ljube i mirise na travu
Jos smo broj ovog kraja guzva nam je poznata
Beskrajnog zezanja i partije pokera

Sve sam igre odigrao otkada si otisla
Noktima dotakao na milion nacina
Pamtim smijeh tvoje suze svaka rijec zakletva
I nitko ne zna kako tece i ledi dok ne proba

Zapjevaj nasu pjesmu
Meni i tebi rijeci poznate
Cekam te na starom mjestu
Tamo gdje ljubav pocinje

Sjeti li te miris zime, ocaja bez snijega jablan
Kada se magle sive stisnu i svaki dan umoran
Sarajevskom kisom jutro jos mi broji korake
Kad rijetke ptice i cistace ulice zagrle

Sve sam ceste prosao otkada si otisla
Malo sunca sacuvao na dnu starog kofera
Pamtim smijeh, tvoje suze, svaka rijec, zakletva
I nitko ne zna kako tece i ledi dok ne proba

Image Hosted by ImageShack.us

Traži se dečko...

Što zgodan, što jak!
Na pola anđeo čuvar
i na pola vrag.
Nevin ko suza
i stasit ko bor!
Frajer sa otrovnim smiješkom.
Simpatično spor.

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit' ću ti janje !

Traži se dečko
Što mio, što krut!
Model za praktične dame :
I bogat i lud !
Pjesnik po duši.
Košarkaš po tijelu.
Romantično srce mornara
u bijelom odjelu

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit' ću ti janje !


Image Hosted by ImageShack.us


free web counter

free web counter



četvrtak, 21.06.2007.

EY


Image Hosted by ImageShack.us


Dugo nisam pisala,ovaj put nemam fotke jer mi je seka uzela fotić...
ludnica je ovih dana,dobro da je bar škola gotova jedna briga manje...
poslje 3.sat bili smo na zelenaku,za nepovjerovat cijeli razred....
osim Ledoja,on je bil u zg....bilo je veselo party uz manje probleme mislim gluposti..
ubiti oni koji su bili tam znaju o čemu se radi....
Monika danas ide u Njemačku...Mony sjeti se kaj si mi obečala,....
prošlu subote sam bila u Caru,Ines&Siniša su slavili rođendan,bilo je dobro...fotke su na Monikinom blogu,ovu subotu nejdem van,dosadno je,možda odem malo do Ivone pa na Dravu...kupanje,jedva čekam...

mah
Pooz društvu iz mog razreda,...Ivoni;Ribici&Tamari...

Evo vam nekoliko viceva o životinjama koji su me stvarno nasmijali....


Hodaju mama miš i mali miš, kad pored njih proleti šišmiš.
Mali miš razdragano poviče:' Mama, vidi anđeo!'

Šeću zeko i lav šumom, kad lav stane na nagaznu minu, a zeko će:
'Love is in the air..'

Zaboravio dječak papigu u frižideru. Nakon pet sati ga slučajno opet otvara i iznenađeno uzvikne: 'Joj, koga to vidim?' A papiga će njemu: 'Pingvina, idiote!'

Što je malo, crno, sjedi na grani i mijauče? Mačka! Što je malo, crno, na asfaltu i laje? Mačka, pala s grane pa ne zna što priča!

Životinje se dogovore i naprave veliki tulum. Svi dođu, samo stonoga fali. Tek u šest ujutro zeko ugleda stonogu pred vratima pa je pita: 'Gdje si ti do sada?' 'Mrzim vas! Tko je napisao 'briši noge'?'


'Medo na brzinu sakrije zeca u džep.
Lav to spazi i upita medu: 'Gdje je zeko?'
Medo svom snagom udari po džepu, izvadi zeca i kaže: 'Šta ti je, to je samo naljepnica za auto!'

'Drže se slon i slonica za surlu. Upita slonica svog slona:
'Dragi, da li ti mene voliš il me samo vučeš za nos?

'Kaže vuk:Kad ja počnem zavijati cijela šuma me se boji.
Kaže lav: Kad ja riknem svi bježe.
Kaže mali pilić: Kad ja dobijem hunjavicu cijeli je svijet u strahu!'

Došao miš kući sa službenog puta i nađe svoju mišicu u krevetu sa šišmišom: 'Pa dobro, ženo, kraj tolikih miševa i štakora ti me varaš sa šišmišom?' A ona će njemu: 'Pilot je pilot!'

wink

- - 22:12 - Komentiraj (51) - Printaj - *

Dizajn napravio:Poison Angel


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.