On The Edge - Em8

srijeda, 12.10.2005.

Moje ime je Davorin Bogović....

A ovo sve oko mene...


Ovako..

Lakersi dobili Warriorse. 101-93. Fino je započet sa pobjedom. Jako fino. Je da je samo predsezona no Kobe i Odom su već sad demonstrirali kakve monstruozne sezone će imati.
Kobe 28 koševa u oko 20 minuta...zbilja iz onoga što sam vidio zabijao je s lakoćom. za njega je to bilo prelagano.
Stvar je u tome da Phil zna kako ga koristiti. Prošle sezone Kobe je bio loše korišten. Sad na krilu...ouch.
Nek se liga čuva.

Odom je pokazao koliko je talentiran s loptom u svojim rukama. Nek se svi boje čovjeka koji ima 2.10 a igrat će neku vrstu playa u Philovom sistemu. Toliko svestran.
Odličan asistent....također je završio sa 16 koševa u vrlo kratkom razdoblju.
Najimpresivnije je to kako on igra s loptom u rukama. Stvar ljepote. Uvijek će naći otvorenog čovjeka u najboljoj poziciji itd...ZVIJER

ZVIJERSKI!!!!!!! Go Lakers!!!!

Philove momčadi uvijek imaju pobjednički mentalitet, još kad se Kwame uklopi u schemu nek se NBA čuva. THE LAKERS ARE BACK!!!!!!!!!!!

Sad malo o meni..

Yup, ladies and gentleman. Dobro ste čuli. Return Of God Of Basketball.
Svatko zaslužuje drugu priliku.
Sad sam još neko vrijeme s klincima (moja želja) dok ne dobijem malo osjećaja a onda prava stvar.
Uglavnom, fizički je sve za pet, što se tiče tih osnovnih znanja i svega drugoga...sve je ok.
No fali mi feeling. Bez tog feelinga je relativno teško. To nije neka vještina ili velika snaga no jednostavno nešto što dolazi s teritorijem ako znate što mislim.
Otprilike zamislite situaciju....izgledate ko zadni klošar i izađete van no svejedno vam je ugodno jer ste svoj na svome, sa svojom ekipom na poznatom mjestu i sve je za 5. No recimo, možete izgledat ko najljepši cvijetić no ako ste sami na nepoznatom mjestu među stranima neće vam biti toliko ugodno. To je otprilike značaj tog feelinga. Nešto neophodno ali što ipak kad ste ufurani shvaćate kao zdravo za gotovo. Zadnji put kad sam igrao 5 na 5 je bilo prije mnogo, mnogo vremena, točnije na međužupanijskom prije 6 mjeseci. Prije toga je prošlo vjerovatno još kakvih 6. I tad nisam puno igrao.
Zbilja puno propuha koji treba nadoknaditi, stvari će ponovno kliknut no treba proći malo vremena.
Prije nego se klinci počnu hvalit ili što već time što sam ih nazvao neozbiljnima....nek se suzdrže.
Mislio sam neozbiljnima na debilan način. Kad je netko toliko neozbiljan ali ne na onaj kulni način nego debilni. Razumijete? S time se ne treba hvalit.
No tko sam ja da im pričam, bio sam ne toliko glup...ali zavrnut.

Usput jel još tko muke muči s ovim novim Njemcom? Hebote, danas nam je zadao 45 fraza koje se moraju znati za idući put..i naravno moramo ih sročiti u rečenice.
Ne bi to baš bio problem da ne zadava pun k... svaki prokleti sat. Dovraga...
Sad ono...ne kužim jel on pravi GIMNAZIJSKI profesor ili jednostavno previše zadaje. U svakom slučaju, nije dobro.

Grga Škrpunić je legenda.

12.10.2005. u 14:30 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku