On The Edge - Em8

nedjelja, 18.09.2005.

Proklet bio alkohol

Nanio mi tešku bol bla bla bla bla

Naime, zadnje vrijeme u okviru negdje zadnja 2-3 mjeseca, pitam se koja je svrha alkohola i dal je uopće ima? Jučer je bio još jedan takav dan.
Sjećam se jednog intervjua Ede Maajke, prije 2-3 godine i reče "nije to više ko klinac da se napiješ, lud si i odmah se otrijezniš" Mislim onako u sebi "yeah right". Al ozbiljno, bio čovjek u pravu.
Prije tako dvije godine, godinu konzumiranje alkohola je bilo zanimljivije.
Hebote, što smo sve radili.
Bacali se u snijeg, vješali se po ogradama, nosili jedne druge, bili hiperaktivni itd..
Sad to više nije to. Nekako, dobili smo određenu dozu imunosti. Govorim u množini jer znam da je i ostalima tako...osim možda Padji :D
Jednostavno, bar ja više ne vidim pretjeran smisao.
Znam da ću se napit još milijun puta ali u zadnje vrijeme od pića mi se....spava.
To nije cilj. U biti, što je cilj?
Sad donekle razmišljam kao stariji koji se pitaju što mladi vide u alkoholu.
Prije sam imao odgovore. Jednostavno, prije smo bili ludi, alkohol u biti je samo davao dodatni poticaj i dozu ludosti i to je bilo super.
Više nije tako. Jednostavno nije. Više nemam tih odgovora.
Predpostavljam da bi moglo biti tako da pređemo na jače stvari ali to me jednostavno ne zanima.
Čak ni jači alkohol. Osim bambusa i pive, ostala pića ovako i onako ne mogu ni kušati jer mi se gade. Gade mi se i cigarete.

Sad se vjerovatno pitate što me ponukalo na ovo razmišljanje. U stvari vjerovatno se to ne pitate ali sad ćete dobiti odgovor.

Jučer, ko inače našli se Dino, Žaky, David i ja te otišli kupiti piće. Sve ok, došli na stadion i udri, po piću.
S druge strane je bio Petrijev rođendan koji je slavila njegova banda.
E što su radili....pogotovo mali Petry i Tome....to je ludnica.
Čisto sam zaboravio da alkohol može toliko utjecat na ljude. Ali može, dobro to znam...jednostavno ne više.
Da vam pričam što su ovi radili, gledali bi zbunjeno u monitor pa neću premda predviđam da jedan i drugi sad leže u krevetu sa temperaturom od 50 jebote.

I tako, mi bili na stadionu a uhvatio pljusak. Svi pod tribine. Bilo je užasno hladno ali izdržali smo.

Kasnije kad je mrvicu stalo ja i David počeli trčati Čoki. To je izgledalo komično.
Prolaze auti, mi šprintamo. Vjerovato su ljudi mislili da se lovamo il nešto.

Kod Čoke ko inače, stara ekipa, stara spika, Gogijeva škemba. Pričao sam s Deanom o jadima našeg Ajduka...al hebiga.
On je puno zagriženiji od mene, meni je samo fora Ćiro jer je ličnost.

BTW, jel itko primjetio kako je sad verujem, ne verujem postala ultra popularna pjesma? LOL. Usput baš mi sad paše Nick Cave. Glazba tog čovjeka mi trenutno tako dobro leži. Cave je car.

Kasnije malo do Downtowna, bili smo ja i Padjo sa trenutno najboljim profeserom na gimnaziji.
Nepotrebno za reći, ali tip je legenda.


I to vam je otprilike to. I koja je svrha?

Izgleda da ću je morati ponovno pronaći. Znate ono, nešto u stilu...ovaj nivo je pređen, dobrodošao na drugi.

18.09.2005. u 10:20 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku