On The Edge - Em8

utorak, 19.04.2005.

Bezvoljno

Sad kužim o čemu je Shorty pisao prije kakvih tjedan dana. Piče me isto stanje kao i njega tada.
Bezvoljnost....ništa živo mi se ne da.
Nisam ni inače skroz radišan, poletan itd ali ovo je druga priča.
Ne da mi se baš ništa raditi osim gledati TV, visit na netu i žderat čokolino. Ne da mi se igrat šicu, ne da mi se učit (no dobro to je normalno), ne da mi se sjedit kod Čoke, ne da mi se pisati ovaj blog.
Nekakva proljetna faza...nešto...u tom stilu, ne razumijem baš.
Sve što radim na kompu je to što posjetim iskon, lakersground i gledam aute non stop. Novi Ford GT mi krasi destkop. Inače danas sam samo dva sati bio u školi.
Dakle, trenutno me piči bezvoljnost no nadam se da će se tu ubrzo promijeniti.
Lijepi su dani, treba igrat šicu, ić van, visit kod Čoke a u krajnjem slučaju malo i knjigu otvorit.
Besides that...gledao sam Zmajevu šaku u nedjelju, ne cijeli film zato jer je i na RTL-u bio zanimljiv program :D Baš nostalgično



Bruce Lee me podsjetio kad sam kao klinac praktički živio od takvih filmova, svaki dan u videoteku i care diži novi film. Bruice Lee, Rocky, i nenadjebivi Street Fighter su bili najjači. Više se i ne sjećam koliko sam ih pogledao no brdo, brdo i brdo takvih filmova.
Naravno i wrestling je bio aktualan, WCW ekipa na DSF-u i WWF na 21e. Kasnije je izašao i Smackdown za PS a pederi su ukinuli wrestling na satelitu. Sad uz pomoć DVB kartice opet mogu gledati i wrestling i NBA i što god želim ali opet, nemam volje da sredim DVB kako spada.
Pričekat ću iduću NBA sezonu budući nemam nikakvog interesa u rasplet ove.



Toliko za danas a vjerovatno i ovaj tjedan. Hej ne mogu vjerovati da sam stekao dovoljno volje i inspiracije da napišem ovo malo o filmovima i wrestlingu. Možda idem opet na pravi put, možda se volja vraća :D
Oh i BTW...vi koji znate moje društvo i koliko su/smo bolesni ovo vam neće biti čudno no dobro.
Od danas imam dva nova fetisha. Hitler i duhovi. Ne pitajte puno pitanja, ne pitajte za zdravi razum, logiku itd. To ne postoji.
I još jedna stvar..
Svi koji su odgovorili na moj prijašnji post o Shortiju a nisu se potpisali nek se predstave ili neka u školi kažu da su bacili komentar. Zahtijev vlade


E i još dvije stvari

Poznati Gospići poduzetnik Stijepan Brkljačić među sugrađanima poznat kao Stijepko otvara svoj Tiffany bar uskoro. Samo toliko da znate. Tamo će biti super a ovu besplatnu reklamu nadam se da ću unovčiti besplatnim pivama :D
Još jedna rekalama
http://gunner.blog.hr
Najpoznatiji nekrofil divljeg zapada je preuredio svoj blog, sad konačno liči na nešto i napiše neku glupost povremeno. Check it out

Još nešto? Zasad mislim da ne.

Stay cool

19.04.2005. u 13:11 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku