kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

ˇoo namaˇii mjuza

boomp3.com

evo maloo o nama

o ivani:
ime joj je ivana i ima 14 god
voli zabave iii....frendoveee.....
voli....papati big mac
a mrzi nevu
ona želi
imati ljep život..hehe
a ne želi
da se marta i ona posvađaju
njen msn> hellokitty.massacre@hotmail.com
njena slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


o marti:
ime joj je marta i ima 11 god
voli ribarske i frendowe....
woli...swou simpu
mrzi
newu
ona želi da iwani
ostane ljep i dug žiwot na zemlji
ona ne želi
prožiwljawati žiwot uz newu
njen msn> emo---star@hotmail.com
njena slika
Image and video hosting by TinyPic
papa
wowimo was

Linkowiii

ewo od nas priwatni blogowi
Marthic
Iwana <3
...
blogowi koje smo mi stawili bez nagradne igre
larisa
massy
beatris
ariana
arijana..
Marija <3
ii dobitniici
Lana
kruno
Paula
Nina
Gorana
Ivana
Iwa
Ivona
Dvije emachice


utorak, 12.08.2008.

× NaŠ NoWi PoSt ×

ewo owaii post piše marta...
hmmm....
razmišljam o čemu da wam pišem
eto dizz smo promjenile
i komamo okolo da bi onii nama komali
hehe
ma danas je žiwit u banani
swe je usrano
nema ništ nowogaaa.....
eto swaki dan...je istiiiii
samoo mi se wratila larisa i upoznala sam massya....
mwa za njiih i ostale
hehe
i za iwanu
bigi bigi kizzič
pusič
hehe
aide...
sad ja moram pomalo čaaa....
maa...kad bolje razmislim i nemoraaam

mogu wam pričat oo onome prekjučeee...hehe
bio koncert iron maiden a ja nisam išla ostala sam doma
umjesto da idem u rodni grad na maidene
sweje meni to bilo mučno tako da sam odlučila otiči na more i kupat see malo..bilo mi je ok..ali ono muka muka....
ošla doma i ooodma na komp....ma negoo ša drugoo??
ništaaa...negoo ljepi komp ljepii
ii tako
prođe mi wrieme i idem wan
i bila sama jednooo poool sata ii onda dođu
i idemo ispred lauriane a tamo su lora željka marko mateo i le
on unnutra a linda
lora nemoj se skriwati unutra to sam samo ja smrad!!
lool
a ja i newa crkawamo
hahah
ii takoo
onda smo išle ispred crkwe
i slikali se i zezalii
i ja morala kuči sad neznamša su njiih dwee daljeee radileee
eto moram sad ja polako ča
papa



| kOmEnTs. (95) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.