.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

jos ga nismo ni pocele...hh

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O NAMA...

ime- iwana
nadimak- nemam
boja kose- crna
ociju- crna
hobi- rezanje-unistawanje,pisanje
naj jelo/pice- nista pdredeno...vegic sam
naj film-sl emo i screamo bendowe

ime- barbara
nadimak- emi
boja kose- smeda
ociju- smeda
naj jelo/pice- nista odredeno
naj film- step up
slusam- hip-hop.emo

jos cemo mi napisat u postu stafetu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

neda mi se wise stawljat.imam za sad onaj sjebani mis u laptopu jer sam na moru..
kiza

četvrtak, 07.08.2008.

moj katastrofa dan

danas je kak znate 7.8.2008...jedan od mojih najgorih dana u zivotu..zkj...eto:
jutro je pocelo jadno ko i svaki dan..moji su se poceli derat i svađat u kuhinji,oni su me ujutro probudili i 10.00.!?!
jos je i muha kriva i moj mob..kasnije sam doruckovala i skoro sam se zagutila s kosti u mesu..idem u vegetarijance..
onda sam se cijeli dan svađala s burazom. i burazom.tuko me do smrti da nije bilo moje stare.lol.
sad navecer se jos uvijek svađamo i opet sam jela..nisam jela meso.o rucku necu pricat..juha..od povrca..puj puj..
no mamina kuhinja je supp..za pohvalu.. :D




em0curica nije ivana



| - 23:06 - ...komentiraj me.... (52) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.