subota, 10.02.2024.

.... susret na južini....

....dan kad triba znat izabrati stol u kafiću! Puše samo 60 km/h ... ne znam koja je dozvoljena brzina u gradu! Di su organi nereda?...baš neugodno puše....

...gledam ga kako ide usporenim korakom.... zapravo je izgledalo kao da polako hoda na usporenom filmu .... (u prijevodu: "jedva")

- ne juri! Odnio vrag prišu
- a moram jurit da mi samoća ne pobigne
- lipo si mi se oporavio
- od čega kad nisam bio 30 godina u likara?
- ma mislim, lipo se se zaokružio. Ne smim reć da si se udebljao jer ćeš ti onda kazat da sam i ja debela!
- ne bi ja to nikad rekao. Rekao bi samo da se spremaš na rukovodeće položaje!
- kako?
- pa uvjet da budeš šef je da imaš bokun stomaka! Kakav je to šef bez stomaka?
- nesposoban?
- eto!





- 11:55 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>