subota, 16.09.2023.

...Ruda! ...

....Čovjek je onoliko bogat koliko ima prijatelja koji mu bezpogovorno vjeruju!....

Takav je i Ruda! Jedan jedini...daleko....na sjeveru....al uvijek tu kad osjeti da mi nešto treba ili kad mu kažem da mi nešto treba!

Jednom sam rekla da ne znam gdje na cesti skrenut za Topusko. On je sjeo u auto i dočekao me na raskršću da ne falijem skretanje.
Nikad nisam prošla kraj Karlovca, a da mu ne pošaljem poruku: "skloni se! Prelijećem!!!" ... na to bi on odgovorio sa: "Znam!" , "Vidim!", "Evo taman štrudla iz pećnice!" .... i opet se ne bi vidjeli... tako prođe desetljeće ....

(Za ovu priču je važan detalj da svaki četvrtak već godinama objavim na Fejsu "Predpetak je!", a u petak "Konačno petak!")

Zadnje vrijeme me puca neka čežnja....prikrivam to, čuvam za sebe....kad odjednom na mom zidu objava "Pa dobro koji je danas dan?"... ispod svakog statusa njegov komentar.... diže se Inbox: "Vještice najmilija...."

...odgovorim:
- daj OIB!
- čeek da ga nađem
- datum rođenja
- hahahahaha pa znaš ga
- adresa! Nemoj da moram tražit


....tipka on....tipkam ja.... brzo pitam, a on brže odgovara. Ne pita što ti je?...Zašto? ....samo odgovara

- aj još poštanski broj Karlovca!
- 47000 i ne zaboravi postole br 43, 110 kg


...dok je on tako tipkao ja upisivala podatke na internetu, uplatila članarinu i učlanila ga u Naš Hajduk!...

u trenutku kad uplatite članarinu, novi član dobije mail: "Hajduk i gotovo!" "I ti si dio prgave familije, Hajduk i gotovo!"

...odjednom muk! ....tišina.... nema ga više.... prođe po sata.... prođe sat .... zasuze mi oči i promislim: "Ovo je kraj jednog predivnog prijateljstva!" ... nazovem prijateljicu u Dubrovnik

- nikad nisi bila normalna, al sad si se totalno otela kontroli! - odgovori

...plačem od smija što sam Dinamovca učlanila u Hajduk, plačem od muke što mi se prijatelj ne javlja....da ga zovem? Da mu zovem ženu? ...polako...da se smirim ....

Hajduk

...kad na Fejsu snimka njegove žene: Elyce što si napravilla? ....a on pušta muziku i s rukama u zraku pjeva "Nosi mi se bila boja!"

E to je pravi prijatelj.... od tebe sve prihvaća....novu vjeru....novu religiju.... novu člansku iskaznicu!

- ma odakle ti je nešto tako palo na pamet?
- nemam pojma! Stvarno nemam pojma i neću ovako nešto više nikad ponovit. Iako.... mislim.... kako bi svaki pravi Hajdukovac trebao jednog Dinamovca učlanit u Hajduk? ....jel Dinamo ima svoj klub? Šta ako on sad mene učlani?


....o tom ću mislit sutra....sad je samo važno da je Ruda postao Torcida sa sjevera :-)


- 12:41 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>