srijeda, 23.08.2023.

...Nabrzaka je punoljetna!...

Draga Ely Nabrzaka,

Da si mi dite sad bi ti poželila da slobodno letiš u svom svijetu snova, sretno, veselo, raspjevano i nasmijano. Poželjela bi ti da si imuna na licemjere, vampire, zlobnike, nametljivce….i da sve takve jednostavno odmakneš od sebe, da prođeš kroz njih kao što prolaziš kroz vruć oblak dima…. Malo ti zagrije obraze i možda zasmrdi, ali to nije ništa što jedan mlaki tuš ne može delete.

Nažalost svemu tome si bila izložena od rođenja. To te osnažilo i naučila si koristit tipku IGNORE pa te više nemam na što upozoravat. Sada si ti ta koji meni pomažeš, ispunjavaš me i razveseljavaš. ( bila bi sretnija kad bi znala stavit sliku u ovaj tekst)

Leti ovo vrime, proletilo je od kad je me je Trill natjerala da te napravim kako bi me kontrolirala (i sad to radi. Jedno oko joj je uvijek upereno u mene)
Od tada je objavljeno 2089 postova (možda i više), a ovo je post broj 2090

bravo ja! bravo svi oni koji ste me preživjeli svo ovo vrijeme

one koji nisu nosim u srcu s nježnošću i ljubavlju






...i tako je moj blog postao punoljetan!....a s njim i Ely Nabrzaka!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:23.08.2005. (21:22)
Broj objavljenih postova - ovo je post broj 2090
Ukupno komentara: 27130

Umjesto rođendanskog poklona molim da ostavite link na program s kojeg mogu prebacivat svoje slike.

Proba....proba
blogonoge


- 09:51 - Gukni ako si faca (35) - #

<< Arhiva >>