srijeda, 02.11.2022.

...patke u magli i čaplja...

....magla je....a mi k'o mala dica trčemo do Maksimira malo prošetat...



...kojeg li veselja, jezero puno patkica...



...brže bolje vadim aparat....mobitel.... patkicer se igraju....rone....magla pokriva jezero....a one izgledaju kao igračke koje plutaju po površini ...



....odjednom doleti čaplja! ....malo ih rastjera...i stane pozirat!



- poleti da te slikam u letu - vičem



....al' ona me ne šljivi.... moje prijateljice su sjele na klupu i uživaju u prizoru jezera u magli i mene koja nagovaram čaplju da poleti ...



....malo telefoniraju.. žale se "Evo čekamo da čaplja poleti da je Elica slika".....malo me zafrkaju ....a onda su i one uzele mobitel u ruke da uhvate kadar .... kad odjednom ona poleti....



- neeeeeeeeeee..... slikala sam tebe, a ne nju....
- zato ja imam odličnu sliku!




...odlična je! Jel' da da da?

...i ode tako čaplja u povijest...i na blog ....




- 16:23 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>