subota, 30.07.2022.

...pravopisni provjernik...

Kad sam bila dite ispravljalo me kod svake pogrešno izgovorene riči.
Tako bi odmah uletili s: ne kaže se "dite, nego dijete. Nije rič nego riječ." razlikuješ li ti "ije i je i Č i ć? To je baš lako. Uzmeš našu besidu i ako ona ima dugi "i" onda pišeš - ije....i bla bla"
Dok smo tako desetljećima skrivali dijalekt, pa ga onda desetljećima pokušali reanimirat i vratit mu život, pojave se mobiteli, kompjuteri, programi koji nas ispravljaju posvuda u onome što pišemo?

Tako sam napisala "svaki put kad mi dođe nacista" (trebalo je bit "nevista")

Tumačila sam kako sam pelerinu za maturalni ples sašila od love koju sam dobila prodajući dionice autoputa.
" moja je piletina ("pelerina") još uvik je dobra...taman za na metlu"



Tad me u panici nazove kolegica koja je negdje na jugu da nazovem tipa ili da mu pošaljem poruku i objasnim mu njenu situaciju.

Pošaljem SMS

" Ranka ti je par koraka svoje auto u masliniku iza kuće. Mami bili Mitchubishi "

sutradan, pogledam mobitel i shvatim da nemam pojma što u njemu piše. Nazovem tipa i on se čudi jer je razumio što sam tila reć

Razumite li i Vi što piše u mom SMS-u?



*check spelling oliti ga po naški "pravopisni provjernik"
* "Ranka ti je parkirala svoje auto u masliniku iza kuće. Bili Mitsubishi" - prevod SMS-a



....i tako sam opet dobila poziv na ljetovanje ..... i kavu na plaži....


- 14:59 - Gukni ako si faca (18) - #

četvrtak, 28.07.2022.

...pomalo...

....već sam 10 dana na godišnjem odmoru.... imala sam planove koji ne uključuju nikakvo putovanje ....razlog je možda u tome što sam u lipnju postala poznat gost svih Zagrebačkih hotela.... pa sam na koncu i u nekom busu pokupila Kovid.... tako da me ništa što podrazumijeva javni prijevoz, ne zanima....

Dakle....moji planovi:
- pediker
- frizer
- pohat ću si tonu pilećih krila i pofrigat kolutiće od liganja (jela koja nikako da spremim jer je to teško kad radiš svaki dan)
- sređivanje kćerine sobe (koju nitko ne koristi godinama)
- sređivanje odrine (koja je malko oštećena od skele dok se pjeskarila kuća)
- pisat blog (jer mi je žao što sam ga zapostavila)
- izlazit vani (jer to volim, a i treba tema za blog)
- dobro se naspavat (godišnji je, treba se odmorit)
- otić u shoping centar i kupit nešto robe (mora se povremeno i to napravit)
- svratit do Sinja na probe Sinjske Alke (jer je to bolje od same Alke)
- mogla bi i malo plivat (zbog koljena ....a i zdravlja...općenito)

Realizacija planova u prvom dijelu GO:

Frizer i pediker su riješeni.



kao i nezdrava hrana....a lignje sam platila 40 kn.... živim kraj mora i željna sam spize koja košta 40 kn kg???

U kćerinu sobu je prevruće za uć. Zašto na to moram trošit godišnji?

Grožđe je rodilo k'o nikad!



....vjerovali ili ne....obrali smo (i bacili) jedno 100 kg grožđa da se ima gdje stavljat robu sušit....a još 3-4 puta toliko je ostalo



....svako 2-3 dana otvorim portal blog.hr...i tu nekako zastanem .... ne stignem dalje ....kauč me zove



..pa na godišnjem sam.... zašto bi išta radila?

- mogla bi izać malo van?
- vani je pakao!
(upozorava me sin)
- pa zato reci: "Ajde mama, izađi. Pogledaj! vani su svi stupnjevi što postoje! Baš je super!"
- mama, na rivi snimaju nove nastavke Lucifera!
- stvarno?
- da!


....brže bolje upalim live webcam na rivi....a ono ona prazna.... mobitel se isključi jer se ispraznila baterija! .... Odoh malo odmorit dok se mobitel napuni



....tek je pola godišnjeg prošlo...imam još vremena....pomalo...






- 12:51 - Gukni ako si faca (25) - #

ponedjeljak, 11.07.2022.

...izbori...

finili su i ovi izbori!
Jedni slave, drugi ne slave i to je to! Tako to i treba bit!

Ali, uvik ima ono "ali", dok sam gledala ljude koji dolaze na birališta.... penzionere, sa štapom, jedva hodaju, najčešće uz pratnju, malko bi popričali i otišli uz pozdrav "vidit ćete kad budete u mojim godinama", a srećom je i vrućina popustila pa nije trebala intervencija hitne....
pitam se... zašto ovo nije moglo preko interneta?
Popisali smo se preko e-građanina, zašto se ne može i glasat preko e-građanina? Onda sigurno ne bi bila izlaznost 28,35 % .... tada sigurno ne bi glasalo 70 % penzionera....


....o čemu razmišlja onih 70 % koji nisu ni prišli biralištima?
- nije ih briga?
- to nisu njihovi ljudi?
- zasitili su se politikanstva i političara?
- izgubili su povjerenje?

a najviše od svega me zanima da li su na izbore izašli svi oni koji su bili na listama u I. krugu pa izgubili

...a oni koji nisu izašli su najvjerojatnije oni koji sve ovo plaćaju.... oni radno sposobni




...i koliko je glasova dobio Robi K.?


- 19:25 - Gukni ako si faca (13) - #

nedjelja, 03.07.2022.

...nedjeljno grintanje....


Ovaj tekst bi trebao imat 2-3 uvoda....
- najprije bi Vam trebalo objasnit sve o prijateljstvu (lijeno mi je)
- tad bi se moglo reć par riječi o grintanju (to ili razumiš ili ne)
- na kraju je cilj pokazat kako nastaju statusi na Fejsu koje neki blogeri prate




....lijeno nedjeljno jutro, sunce taman da će dostić 30 C, kad zvoni mobitel.... prijateljica ... nema tu pozdravljanja, pitanja o zdravlju....šta se tu ima pitat i tako svi sve znamo... zato odmah ide moj napad:


- znaš li ti da mi je zbog tebe, prije 15 dana, pukao nokat????
- kako?
- pa kad smo bili kod tebe, dugo sam močila ruke, pa mi je puknio nokat ono ispod jagodice....tek sad su mi došli na normalu
- ok...ok... nemoj mi grintat, platit ću ti manikuru
- ne možeš ti meni platit manikuru. Meni je to tlaka i ne sređujem nokte na rukama
- kako kad si uvik u pedikera
- pa jesam. Svaki mjesec, ali mi nikad ne padne na pamet da mi srede ruke. Iako sam jednom dala onoj naučnici da mi sredi ruke, dok sam močila noge, ali nije me briga za nokte na rukama. Oni su uvijek dobri
- pa šta onda meni grintaš?
- a zato jer si ti kriva! Neću valjda ja bit kriva što sam u svatove išla puknutog nokta?
- hahahaha, ali ako imaš primjedbe na mene žali se D.


...i tako sam grintala jedno 20-ak minuta, smijala se politici, moralu ljudi i gužvi na A1 .... koje novine... sve smo teme preturili

....s osmjehom na licu pišem današnji status

"nema ništa lipšeg od grintanja prijateljici u sunčano nedjeljno jutro! Život je lip
"

... nakon minute, zvoni mobitel

- alo, zovem te da ti život bude duplo lipši!
- upravo mi je A. rekla da se tebi žalim što mi je pukao nokat! Nego di si ti?
- na siki!
- nek ti kušin bude stina, a jadna moja ti.


....i tako opet jedno 20-ak minuta o svatovima, jedrenju, politici, kupanju i sunčanju, zdravlju .....


vraćam se na Fejs....a tamo naša blogerica komentira:
- moš' mislit....zaLIPILA sam se za LIPotu
- nisam rekla da si ti lipa nego da je meni lipo 
(odmah joj zagrintam)

...šta će sad komentirat ovdje na ovom postu?....

Eto, svitu moj, nema ljutnje, samo kuknjava oko nevažnih sitnica!

Odoh stavit novi status: "Ako ti je vruće, idi do bankomata. Tamo je debeli minus!"





"Nije potrebno neprestano lutati svijetom
da biste pronašli sreću.
Vaša je sreća u dobru koje činite,
u veselju koje širite,
u smiješku koji će oko vas procvasti,
u suzama koje ćete obrisati ." (Paulo Coelho)


- 13:44 - Gukni ako si faca (15) - #

petak, 01.07.2022.

8. životnih postulata

....svi problemi na ovom svitu nastaju zbog

1. mozga.,.




i 2. demokracije koja svakome dopušta da iznese svoje mišljenje! Međutim



3. faktor je kako kažu naši stari zdravlje.



i 4. bogatstvo pa se svi žele domoći što više novca ne shvaćajući koliko je to nevažno



...zbog toga je 5. dug najbolja stvar koja nam se može dogodit



isto tako je potrebno da koristimo 6. dvije slatke riječi koje sva vrata otvaraju




...za kraj, ništa manje važno je ono što mi zovemo 7. Perlica



a uz janjetinu treba 8. piti jer



...kad ovo shvatimo manje ćemo kukat i grintat!
(samo molim bez mlade kapulice na mom blogu)




- 18:50 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>