petak, 25.02.2022.

...odvikla sam se?....

- kad smo internet 2000 godine plaćali 24 kn sat - počeli smo satima chatat
... bili smo ljudi istih interesa, a imali smo sredstava sebi priuštiti takve zabave

- do 2002 cijena je pala na 14 i na 8 kn sat - pa smo chatali naveliko
... zezali smo se međusobno, razmjenjivali recepte, zavodili se, napadali pridošlioce...

....negdje u to vrijeme počeli smo se (tajno) nalazit na kavicama.... to su bila nevjerojatna druženja, smijeh ....smijeh i čista sreća

- tad smo od 2003 sretni što je sat 4 kn počeli igrat čovječe ne ljuti se i chatat istovremeno, ali nikome nismo smjeli reć da smo chateri
....iako smo znali kako tko od nas izgleda i šta radi, pazilo se da se ne bi odali da je to poznanstvo s neta

- od 2005 godine postali smo blogeri koji nikome nisu smjeli reć šta rade (osim onima koje smo upoznali 2000 godine)
Znate li da je ovo moj drugi blog....a mislim da ih imam još 4 ili 5 za koje ne znam ni kako se u njih ulazi

- tad je došao Fejs pa smo negdje 2006/2007 godine mislili da nam je uz njega ljepši život i nikome nismo priznali da chatamo od 2000. godine .
Masovno uključivanje na Fejs dovelo je do javnog priznanja ljudi da imaju svoj profil negdje na internetu (a ja sam već tada imala 4-5 mail adresa zbog raznih profila). Još uvijek je mali broj ljudi znao da sam bloger

....mi stari blogeri tad smo međusobno chatali preko mailova, nabavili smo kamere .... razne programe za konverzaciju uživo da bi mogli chatat na jednom programu i uživo pričat na drugom

- danas je sve to besplatno i više ne chatamo! Ono što je nekad bila svakodnevnica koja je trajala satima, sad je izbjegavamo i jedva smo sat na netu
ODRASLI SMO! i koga briga za chatanje s današnjim korisnicima interneta. Mi, generacija 2000/2002 imamo druge prioritete ...i teško mi je službeno komunicirat preko Zoom-a ...čega sve ne .... takve stvari su i tako nekad služile samo za sex  ....a sad kad je to za posao, više nije zabavno....tlaka je!


... nekad nismo smjeli kazat da smo na internetu svakodnevno i da se družimo... danas je čudno kad nismo na internetu i kad ne želimo chatat s dokonim penzionerima o prošlim danima, s kolegama ne ogovaramo druge kolege, s rodbinom ne pričamo pikanterije o drugim rođacima, kad ne pratimo sve novosti na internetu.... političke, poslovne, društvene...

...u ono vrijeme bi vjerojatno dobili otkaz što smo na internetu, danas se plašim otkaza jer na internetu ne pratim sve objave, sve novinske članke koje se tiču prijedloga novih Zakona.... Nikako da nekome objasnim da ono što piše u novinama nije Zakon već trač

.POANTA: jednostavno nikad nismo bili društveno prihvatljivi




....možda su nekad šaputali iza naših leđa da smo ovisnici! Mi smo se poprilično odvikli....a Vi što šapućete... koliko ste Vi dnevno na Fejsu? ...
...ne chatam više nigdje
....ne pišem po blogu!
...nije me briga što mi se ispraznila baterija na mobitelu...
jesam li se stvarno odvikla?



- 23:11 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>