četvrtak, 06.01.2022.

...naučna fantastika!...

...na Badnjak mi je riknio vodokotlić! .... znate li Vi kako izgleda kad shvatiš da ne možeš potegnit vodu? Ostaneš u šoku.... pritišćeš botun... onda uhvatiš poklopac vodokotlića i počneš ga trest jer ne shvaćaš što se dogodilo....a Badnjak je....

...zovem sina u pomoć...on nešto promučka i pusti vodu.... dakle samo mali zastoj u koracima koji se u trenutku zaboravi...

...Božićni ručak .... zapne u vodokotliću.... ode moja kćer - gost na ručku - i vrati se
- vodokotlić je pun tvojih dlaka! Izvadila sam ih i bacila!
- što imaju moje dlake radit u njemu? Kako su uopće tamo došle?
- kod tebe je sve moguće!


....nisam se oko toga previše uznemiravala, iako mi nije jasno kako iti jedna dlaka može završit u vodokotliću....sve do stare godine.... opet je zaštekao! Sad već gledam što mi sin radi da proradi...jer ništa nije puklo.... a u njemu voda žute boje....kamenca na bacanje.... stvarno mi je žao da to nisam slikala jer je u njemu bilo puno Saharskog pijeska...

....čestitajući tako Novu godinu kažem prijateljici za vodokotlić, a ona će:
- pa nije naučna fantastika zamijenit vodokotlić!
- ma kad si ti čula da se vodokotlić pokvari?
- pa meni! Sama sam ga dva puta promijenila. Trebaš samo kupit iste marke!


...pogledam u njega...a on radi k'o blesav! Prepao se da ću ga zamijenit.

...ipak, crv sumnje u meni je proradio i odem sa sinom kupit novi.... izvadimo ga iz kutije, a on u milion komada....treba se sastavit...uputa je na kutiji!
Gleda on u stiropor koji je u njemu i kaže mi da ga izvadim
- pa to je zaštita od buke. Da se ne čuje voda kako šušti
- ma koja zaštita? Nećeš valjda stiropor namakat u vodi? To je zaštita da se ne razbije u transportu!
- ma pogledaj u starome. Stiropor je unutra!
- a je su ti meštri stavljali vodokotlić!
- jesu...meštri su ga stavljali!


...nije ga mogao složit bez stiropora i vrati ga on natrag sretan ....spoji ga....upali vodu...

- radiiiii
- radi! Nije naučna fantastika!


....zatvori vodu...opet ga demontira i montira....sad zna kako...

- vidi radi! Pusti ga sad
- radi...ček.... kapa voda na spoju


...opet sve razmontira
- ne diraj! Te cijevi nisu predviđene za kuće iz 19-og stoljeća. Vidiš da su nadožuntali 5 cm
- ovo je neka improvizacija
- nije improvizacija već rješenje problema. Pa zar ne znaš da u kući ima samo 1 pravi kut?
- a ništa...malo kapa... stavit ćemo neku podlogu da drži cijev


.... nazovem momka iz susjedstva. Vodoinstalater je

- teta Elica, ne mogu sad. doći ću sutra oko 2 sata....ako bude sreće i sat prije, a vi do tada sić u ruke...

.. evo ga u 14,03... uredan, u radnom odijelu...

- gdje boli?
- rekla mi je prijateljica da nije naučna fantastika!
- e sad je zovite da dođe!


...ona sad spava...još bi mi samo trebalo da slušam nju kako se dere na telefon...a ja nemam WC-a u kući! Ako ovaj ne uspije, morat ću se odselit headbang

Momak sve rastavi, ponovo sastavi, pusti vodu jednom... sve zatvori...ponovo otvori...ponovo pusti...



- eto! Sve radi! Skoro ste i sami uspjeli!
- skoro?


...vrijeme trajanja servisa 15 min! ....

....zašto iza meštra uvijek stoji netko tko ga nadgleda iako je on došao ispravit tuđe pogreške? ... srećom nije imao majicu s cjenikom



(slika s neta)


- 13:43 - Gukni ako si faca (22) - #

<< Arhiva >>