srijeda, 22.12.2021.

... čestitka iz Naftalina....

....jedna stara razglednica iz 1962. slikana ispred rodne kuće mog djeda, izmamila mi je osmijeh na lice.... tim prije što je od nje napravljena čestitka.... promovirajući narodnu nošnju grada....



....ova kuća često je korištena kao inspiracija mnogima...
....na skalinama su snimani mnogi spotovi....Coce je pjevao ljubavne pjesme, a u konobi ispod njih bio je tkalački stan na kojem je jedna žena neumorno izrađivala torbe, prekrivače.... a ja sam djetinjstvo provela gledajući smiren rad ruku koje provlače vunu kroz mrežu konca i tako stvara prekrasne radove....

....rado prođem pokraj kuće sjećajući se kako smo kao djeca s potkrovlja, krali teti Anki, rafiole ....

... ništa tu ne bi bilo čudno ... kao što nije čudno ni što sam se rado slikala na istom mjestu



....čudno je samo to što je momak s razglednice....koji je tad imao 15 godina... slikao mene na ovom mjestu nakon jedne blogerske kave! ...

pa tko kaže da Blog ne spaja ljude?

...ovom starom čestitkom, kojom su povezani blogeri nekad i danas....


želim Vam Čestit Božić


isto misto 1983. godine....ovakvo cviće ja pamtim....



....fotografija iz 2019...



- 21:06 - Gukni ako si faca (29) - #

<< Arhiva >>