ponedjeljak, 12.04.2021.

....novi interesi....

. prije dvi godine svaki mjesec smo negdje putovali.... svaki dva tjedna obilazili okolicu...uglavnom smo pretjerivali u traženju last minute ponuda za putovanja u mjesta gdje nismo bili....nešto iz zabave...nešto iz dosade....najmanje od potrebe....a ponajviše zbog prestiža.

...jednostavno se cijeli svijet uključio u masovni turizam....pa smo pomislili da je to normalno...

....ne znam gdje sam sve bila prije dvije godine.... nekoliko puta u Zagrebu....jednom u Austriji na kolače.... dva- tri puta u Dubrovniku, Sarajevo, Lyon... Brač... brojim samo višednevna putovanja.... tko će brojat koncerte u gradu i u drugim županijama i ostale međužupanijske rodbinske posjete.

Moram Vam priznat da mi je laknulo što se ne moram pakirat za odlazak na neki produženi vikend poslije posla.... što ne moram danima u glavi vrtit što ponjet na koji put.... da li sam sve navečer spakirala, jer ujutro idem radit i ravno s posla na put!.... Ništa mi ne fali! Družimo se drugačije....možda više kuhamo, obazrivi smo prema drugima, ali se i dalje smijemo,

....priznajem, teško mi je prošetat do Bačvica..... tko će učinit tih 300 m!.... "doma je najlipše"!

....tako pričam s kćerkom kad će ona:

- da možemo ić igdi vodila bi vas na safari samo zbog te izjave
- hahahahaha. Vodila bi me na safari?
- al' budući da je još korona u điru izgleda da ću morat počet gledat umjetnine




(odmah sam nanjušila da mala ne troši novac jer sjedi doma pa da je možda nešto uštedjela. Kao prava majka pokušala sam je uputit u pravom smjeru, te na nju djelovat pedagoški i odgojno. Stoga sam brže bolje rekla)

- i ja sam starina i umjetnina
- ako te šta tješi ne bi te na zid objesila!

(koja uvreda.....headbang ....ili ne?)

- ....al' pod stakleno zvono...možda....



....samo sam je mrko pogledala. Od današnje omladine ne možeš užicat ni dobru restauraciju njihove najdraže mame... (malo kozmetike, spa...plastični kirurg, frizer, vizažist, modni mačak i tako to....dugačak je popis za restauriranje.)...



....evo Vam....evo joj...pozdrav s Rive!


- 21:51 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>