srijeda, 10.03.2021.

...pametna mašina....

...mi žene, uvijek radimo više stvari istovremeno.... tako sam prala zube i gurala ručnike u mašinu... ubacila u mašinu tabletu.... obukla se...i prije odlaska na posao, odlučim stavit još malo deterdženta, omekšivać, upalim mašinu te odem na posao...



....davno je prošlo vrijeme pranja na ruke.....sve više obveza na poslu, zahtjeva i sve bolju tehnologiju u kući da se smanji obim kućnih poslova.... a vodim računa i o ekologiji. Manji potrošak struje, manja količina utrošene vode.....

....vraćam se s posla....da ću stavit robu sušit kad na mašini piše EFO! .... šta je sad to? ....tko zna di su mi uputstva.... izneredim se u trenutku.
Što lipo ne kaže što joj je? Kako otkrit što ona misli?

...upalim laptop.... upišem EFO u sv. google i on mi kaže da sam stavila puno praška !

- kako on zna koliko sam stavila praška?
- vjerojatno si prepunila ladicu!
- ma stavila sam samo malo jer sam među robu ubacila tabletu!
- vidiš da si stavila puno praška!
- al kako mašina zna da sam među robu ubacila tabletu?
- zato jer je to pametna mašina
- je sad imam i pametnu mašinu koja misli da sam pretjerala s praškom. Pravi se pametna!
- ako ti ne znaš kako pametna mašina zna, onda je ona pametnija od tebe
- zaključi moj sin




....ma nogom ću je!....




- 18:32 - Gukni ako si faca (20) - #

<< Arhiva >>