četvrtak, 04.03.2021.

...prva kava....

....ka malo dite veselila sam se prvoj ovogodišnjoj kavi, a ne da mi sin opisuje kakvog je okusa kava iz kafića....

...umjesto da nakon posla odem kući, prijateljica me skupila i odvela na suncem okupan Žnjan.....



....sjele u kafić uz more.... dolazi konobarica

- imate li Ledo šlag?
- ne nego onaj drugi!
- koji drugi? Onaj u spreju?
- ne nego onaj na kojeg nitko nema reklamaciju!
- dobro donesite mi običnu kavu i juice
- od čega ćete juice?
- ?? pa od naranče


.....evo nje natrag

- nema soka od naranče, hoćete li gusti od breskve?
- ok...može
- ma gospođo sve može. Lijep je dan, sunce sija, nema vjetra, ja radim za svoju plaću...
- a Vi neznate razliku između sladoleda i spreja..
- hahahaha, ma di ćete se ljutit kad Vi konačno možete sist u kafić, a ja radit?
- a tako je.... donesite....





...evo moje fantomske kave s Ledo šlagom i juice-om od naranče.... koga briga.... bitno je da je gusti imao rok trajanja do 20.7.21. a i kava je imala super okus....

...kako se ljutit na ovako lip dan, dok piješ prvu ovogodišnju kavu u kafiću....i gledaš u more.... a sunce prži i grije stare kosti....



...možemo samo reć: Jupiiiiii! Popila sam je!!!!!



- 19:56 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>