ponedjeljak, 22.02.2021.

....malo.... pomalo....

prošli post nisam pisala da bi se sažalijevala već da bi jednoj blogerici pokazala da minjam pidžame!

..... ipak, vidjevši slike, mnogi moji prijatelji su mi poslali poruke podrške, lijepih želja....ali i lijepih stvari.

Tako sam dobila poruku. "Biraj koji ćeš kolač i kad, dostavlja uključena. Naravno friško sam testirana radi posla tako da sam negativna i epidemiološki poželjna"

Prije su postojale poželjne žene, bogate žene, dotarice, simpatične.....a sad imamo i one "epidemiološki poželjne"? Znači li to da više nije važna ljepota, obitelj, duša i bogatstvo već negativni test?
Mijenjaju se društvene vrijednosti?

Više ne mogu objavit oglas: "Vesela raspuštenica, ništa ne traži, samo se hvali!" ....jer nisam epidemiološki poželjna?

...teške su ovo misli.... a ja na preklanjskom bolovanju.... u kojem odgovaram na 15-ak službenih mailova dnevno ....
ni preklanjsko bolovanje nije što je nekad bilo....

....ništa nije kao što je nekad bilo .... pa nisam ni ja..... dok polako hoduckam prema cesti da odem prošetat po Žnjanu..... peti dan nakon operacije, zvoni mi mobitel. Zove tip koji svuda po svijetu trči maratone

- dobro što ti se dogodilo sa koljenom? - upita me zabrinuto
- a malo mi puka meniskus
- puka? Tebi? Kako tebi ljenjivici može puknit meniskus?
- hahahaha....hoćeš reć da je tebi treba puknit, a ne meni, dragoj dami?
- ne! Hoću ti reć da ti je otiša pas, otišla i noga! Ajde šetaj malo!
- ne mogu! ljenjivica sam
- onda nabavi pasa!


....odo ja .....



....na kolače.... i sunce

....a promocija Spli'skog kolina bila je jučer na rivi.... al zbog loše frizure, nije za blog. Blog je ipak jedna ozbiljna forma ....ma kvraguc i frizura.....sutra će mi bit bolja...



P.S. pedikerka je priznala reklamaciju i obećala mi besplatno lakirat nokte na nogama! ....ma nije besplatno....platila joj prošli put za nelakiranje

zvoni mobitel
- di si?
- doma!
- a di ti je to doma?
- pa u Radunici!
- ajde kvraguc, pogriješio sam adresu za dostavu!
- kako si pogriješio? Šta je u dostavi?
- sirnica, još topla!
- evo dolazim po nju





....male stvari čine život ljepšim



- 21:20 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>