nedjelja, 20.12.2020.

....slatkarije....

....vrime je od kolača! ....uživam jest i radit kolače....zbog toga sam danima kupovala sve što mi treba, i ono što mi ne treba....ako bi mi slučajno nešto drugo palo na pamet....

....jučer sam brojala dane do Božića da počnem radit kolače koji mogu duže stat.... a danas više nisam imala strpljenja.... radila ih danas ili sutra, svejedno je....ništa im se neće dogodit....

....za izradu domaćih kolača najbolje je orahe i bajame samljet s onim starinskim mlincem.... ali on ima onu vidu za učvrstit ga na radnu površinu, koja "kida" drvo...pa ga je nezgodno zavidavat na novu kuhinju ili na novi stol. Ništa zato....imamo mi dasku. Zavidamo mlinac za dasku, jedan drži dasku, drugi melje i za čas smo gotovi. I bili smo s orasima....al bajami su malo tvrđi.... prva tri mlinca su nekako i išla.....a tad je sve odletilo u zrak!



...bez nervoze sam uzela fotoaparat za obilježit prvi dan pečenja kolača



....savršeno su is-pali.... hoćete recept?



....ako nekome treba zasladit kuću....samo se javite....

...a Vi? Jeste li počeli peć kolače?



- 17:32 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>