utorak, 24.11.2020.

....vrime je od sarma....

...vrime je od sarmi....kiselog kupusa....fažola....

....oni koji prate (i pamte) tekstove s mog bloga znat će da po gradu kruži zafrkancija u kojoj me svi mole da Vedranu (našem paparazzu) skuham sarme ... toliko me mole i kume, žene i muškarci....kao da život na planeti ovisi o tome....

....u subotu mi sin pomogao kupit spizu....tražila sam glavicu kiselog kupusa uz molbu da ne bude prevelika jer da kuham za nas dvoje, pa ne želim da danima jedem samo sarme... negdje popodne sam počela objavljivat i slike na Fejsu...



...provokacija.... nad provokacijama....



....mama mi je odmah poslala posudu od sladoleda da Vedranu imam gdje stavit sarme....i jednu plastičnu posudu za nju.... srećom nije naručila sarme, već je mislila da se to podrazumijeva i samo mi je željela pomoć



....malo prije 20 sati....eto moje kćere s tečicama, posudama ..... provjerit jesu li sarme gotove...

....u cik zore ....na vrata se pojavio i Vedran...po svoj dio....



...grabež....kao da je glad zavladala svijetom!.....

...u ponedjeljak će moj sin:

- nema sarma? Nema ni jedne sarme????

...moja mama

- kako više nema ni jedne sarme? Pa poklonila sam ti teču od 5 LITARA?
- mama kuhala sam ja u dvi velike teče, ali Vas je puno okolo mene
- a da ti skuhaš sarme da za to nitko ne zna?


....nekako smirim sina, odem na posao....kad Majstorski ispiti za kuhara....kandidati.... mladi kuhari....puni motivacije, ideja, spremni se dokazat spajajući spojivo s nespojivim....odjednom ispred mene: "Arambašići od morskog pasa na salati od leče u umaku od škampa i prošeka"

....wtf....kiseli kupus i morski pas? ....



...nastao je urnebes.....svi su željeli probat.... ludilo jelo... zaboravljaju se fotoaparati i slikavanje... traži se vilica viška.... kolege kuhari dolaze probat... takmičenje kuhara će bit vrlo brzo i proučava se konkurencija....

....a za to vrijeme ja sam sebi ugrabila "Morski kolač" - kolač od maslinovog ulja, naranče, ružmarina, lavande i ikre od cipla!!! ....ludilo od kolača.....



ko bi reć da butarga, specijalitet sam po sebi, može bit i kolač?


- 17:13 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>