četvrtak, 12.11.2020.

...I'm back ....

Poštovani pratioci ovog bloga! Molimo Vas da ispričate naše izbivanje zbog tehničkih poteškoća u emitiranju....mislim ...tipkanju....
Bilo mi je lipo bez Vas, kao što je, nadam se i Vama bilo lipo bez mene



....mama me zvala cila u panici da joj je riknio laptop!...

Ona ima 87 godina....zapravo 88.... i glavna je na Fejsu!

Serviser joj "popravi" laptop....al on i dalje ne radi...

....dođem doma, upalim svoj laptop da ću joj ga odnijet....kad i on krepa.....

....sin uzme svoj stari laptop (odavno su se vratili kompjuterima) ....stavi na njega Windowse...odnese joj ga....spoji na internet...upali Fejs .... i vrati se doma...

evo nje nakon uru vrimena zove
- ovaj laptop ima izmišana slova
- nisu slova izmišana...tipkovnica je tipkovnica
- tipkam hijeroglife! Sve vidim što drugi pišu, al ja odgovaram hijeroglifima. Kupite mi novi laptop! Mogli smo ić u neki dućan da ja sebi kupim novi
- gdje ćeš po dućanima sada!
- Ti mene previše štediš. Mogu ja hodat!
- ma ne radi se o hodanju nego...
. (nije mi se dalo više objašnjavat)

...pitam sina kako baka ne može tipkat
- koji je vama kufer. normalno da tipkovnica radi
- ali kaže da su joj slova izmišana
- ajme...ostala mi je engleska tipkovnica


...otrči mali po mraku do bake i prebaci joj tipkovnicu.....

nakon po sata ona zove:
- evo sad sve radi. Već su se ljudi zabrinili di sam i što se ne javljam! Nego nisi napisala ništa na blogu!
- mama, nemam laptop!


... napravi se grupa podrške u traženju laptopa za mene... izaberemo ga....al meni ga se ne kupuje preko interneta
rečenica "besplatna dostava" za mene je jako skup pojam jer to nikad ne završi kako treba ...pa odem u dućan... naručim laptop...platim i odem doma...

Nakon 2 dana zvoni mob:
- ovdje ...informatika
- ja Vas ništa ne razumim
- jeste li vi Elyca? Došao Vam je laptop
- ajme...je...kupila sam ga


...u dućan dođem s 2 bodyguard-a .... automehaničarem i profesorom informatičarem....stali oni ispred dućana s prekriženim rukama kako se to i priliči, ulazim s osobnom u zubima (jer nemam računa za plaćeno)

- ja bi svoj laptop
- ako je ovdje nije Vaš
- ma baš je moj, a nije Vaš
- a kako se zovete
- Elyca Nabrzaka
- vidi stvarno ste ga platili!


...okrećem se prema svojim pratiocima
- profesore, ovaj me momak zeza!
- Vi ste bili moj profesor.. - obraća mu se prodavač
- ako Vas se ja ne sjećam onda ste bili dobar učenik!
- a malo sam se tuka al samo u dvoru
- onda ne zezajte gđu Elycu i dajte joj njen laptop jer ćete prije ili kasnije morat imat s njom posla!
- onda joj evo i mali poklon dućana
- i izvadi tip lipog, malog, ženskog bežićnog miša
- znate li Vi da informatičari kažu da je to bez veze jer da uvijek ostanu bez baterije kad je najnapetije- progrintam na poklon
- onda koristite Duracell - odgovori prodavač



.... došla doma... upalila laptop... i zaboravila koju sam šifru upisala

...dođe sin, počne po njemu tipkat i vrisne
- na hrvatskom je???? ajme... kako se kaže...čekaj...kvraguc ....sad vidiš zašto nije dobro na hrvatskom...

... nakon petominutnog šoka.... promijeni mi šifre....pa ih makne...i eto me..... sad ću Vam ponovo dosađivat....

Zove serviser mog laptopa i pita:
- Imam 2 pitanja!
- reci
- zašto laptop stoji u kuhinji i zašto kod kuhanja ne koristiš napu?
- jesu li to pitanja iz struke?
- ne! Ovo su pitanja iz prakse? Zapekla ti se, u masti, grafička kartica!


....dakle...ne ubija teorija nego loša praksa!




...pošaljem poruku u grupu podrške
- a sad pratite na crni petak laptop za baku. Ima samo 2 uvjeta: što manja cijena, manje od 3.000 kn i da ima Windowse
- sad ću i tako sebi kupovat za kompjuter pa ću imat cd key
- ne kompliciraj. Laptop iz dućana na stol da ga se samo upali!
- to komplicirano: prije nego joj predaš laptop, sidnemo na kavu, upalimo, ja uvalim stik, instaliramo windowse, kupim i kopiram kod sa mobitela i aktiviraš. cca ura kave
- nećeš ti trčat po noći baki namištat programe da joj kompjuter radi
- riješi teamviewer i nauči baku kako ga upalit. work smart not hard!!


- 08:42 - Gukni ako si faca (20) - #

<< Arhiva >>