ponedjeljak, 17.08.2020.

...dugi nokti, kratka pamet....

....od kad znam za sebe imam duge i čvrste nokte. Ne radi se o tome da se brinem o njima, lakiram ih.... za njih ne radim apsolutno ništa! Takvi su sami od sebe. Iako sam redovito u pedikera svaki mjesec za sredit noge i lakirat nokte na nogama, ruke sredim samo ako vidim da je taj dan neko dite na praksi...pa mu dam ruku da se uči....

....od kad znam za sebe, najprije moj otac a sad i moja djeca, vode računa da idem korak ispred razvoja tehnologije...pa kad su se kupovali novi kućanski aparati samo sam govorila: "kupuj sve što ima botune!" ....a oni su me gledali s čuđenjem ....botuna nigdje!

...znate li Vi kako je tipkat po kompjuteru ili po mobitelu s dugim noktima?



.... gubiš duplo više vremena nego je potrebno za napisat neki komentar... ne možeš koristit jagodice već moraš s bočne strane pokušat jagodicom pogodit slovo....ne uspije svaki put iz prve, a najčešće pogodiš slovo do, a rijetko ono koje ti treba....

...kako mi je bilo teško slikat samu sebe, išla sam skinit neku sliku s interneta a tamo postoje čak i upute kako tipkat po mobitelu s dugim noktima.... nažalost ne postoje upute kako upalit TV....



....kako upalit špaher....



(ne trza! kad staviš list celofana špaher vrišti....a moj prst ne prepoznaje....predaleko mu je)

...ili oprat suđe u mašini za suđe....



...ovaj botun mi je najveća zapreka....

....a onda su tu i bankomati.... tipkanje PINa u dućanu....ili šifre na ulaznim vratima ....



...lakše je u punoj borši pronać ključe i otključat vrata nego ovdje utipkat iz prve, nekoliko brojeva ....


- 10:03 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>