četvrtak, 30.07.2020.

...tehnika i ja...

...odrasla sam uz tehnologiju! Otac se uvijek brinuo da smo desetljećima ispred vremena, pa koliko god je bilo skupo, nedostižno i nemoguće nabavit, toliko smo vremena provodili tražeći način da to imamo...Kod nas nije bilo neobično da u pećnici naletite na pojačalo mog brata ili one ploče koje su se pekle da bi se nešto napravilo, pa čak i da moje dite (prva rođena u Hrvatskoj) dobije roza Barbie kompjuter za njen 5.i rođendan.... (sad računajte)

....uvijek sam znala koristit onim što je napravljeno, ali nisam znala kako se što zove...o tome su se brinuli muškarci rolleyes

...stvar je jednostavna! Natiraj muške da naprave da (glupi) stroj radi onako kako ti hoćeš... zato i služi! ...

...dok sam išla do mame (87 godina) zazvoni mi mobitel....ona zove:
- evo sad ću doć. Taman sam na pola puta!
- povedi i sina!
- ali mama, već sam na ulici!
- netko mi krade internet!
- polako....evo dolazim...


...nisam ni ušla ona je nastavila:
- rekao mi je prijatelj s Fejsa da već mjesec dana prati i da mi netko krade internet!
- kako on to zna?
- zna čovjek! U Kaštelima vidi.
- U Kaštelima? možda vidi zelenu lampicu kraj tvog imena jer nisi ugasila kompjuter?
- ma izvučem kabel od interneta ali mi se isto upali plavo svitlo preko noći...
- mama! Za laptiop nije važno da je uključen na internet. On se spaja beskontaktno!
- ali netko mi provaljuje u kompjuter i triba mi promijenit šifru od interneta!
- možda imaš koji filmić ili slike za koje se bojiš da ih netko ne vidi?


....išla sam to objasnit sinu, ali on je već navikao da se nema tu o čemu razgovarat, samo je došao, promijenio šifru za internet bez velikog objašnjavanja i uvjeravanja, da nemamo više o čemu vrištat!



...zadnji dan na poslu prije godišnjeg sam negdje oko 10,00 sati shvatila da ne zvoni ni jedan od 6 telefona.... ali da internet uredno radi. Pogledam na internetu broj za poslovne korisnike da prijavim kvar kad tamo popis svih mogućih kvarova na nekom, meni nepoznatom jeziku.... dakle, ako imate kvar telefona trebate znati jel trebate podršku za fiskalne blagajne, office, neke oblake MAXtv, Lan (nije sigurno pamuk) ICT (što god to sve značilo).. Osim što mi se učinilo da internet stranica nije uvijek ista, trebalo mi je sat vremena da shvatim da ne mogu pronać glupi broj telefona.... dok sam uzimala mobitel u ruke da krenem u borbu s operaterom, došao je kolega i sve isključio iz struje! ....Nakon 5 min sve je radilo kako treba.... Znaju muški kako se što radi.


....dođem kući.... počeo je godišnji....zove brat (koji je kat ispod mene)
- jel ti radi internet?
- valjda!
- jel radi ili ne radi?
- šta ja znam!

....zna on da me nije briga pa mi bratski i polako rastumači...
- slušaj, kad meni ne radi moj internet, spojjim se na tvoj. (to nisam znala! Da promijenim šifru?) Problem je što kad moj ne radi uglavnom ne radi ni tvoj!
- nisam za kompjuterom, gledam TV
- ok. Onda tvoj radi, jel radio sinoć od 22 navećer do 5 ujutro?
- ne znam. Gledam Netflix do 23.30 i onda idem spavat.
- ok!
(pa šta mu god to značilo. Očito sam mu dala odgovor koji mu je trebao i malo poslije došao je neki tehničar - valjda onaj kojeg ja u uredu nisam uspjela dobit)



...Molim Vas ne zovite me radi tehnike! Ako se s njom koristim ne moram znat kako radi i kako se koga zove!

....valjda mi brat neće ukrast one slike i filmiće iz laptopa i stavit ih na blog?....


P.S. možda bi svoj izostanak s bloga mogla opravdat neimanjem interneta jer ga netko krade?
P.S. 2 Zar krađa interneta nije krađa?

- 19:15 - Gukni ako si faca (18) - #

subota, 11.07.2020.

...ptice...

...puno puta sam se hvalila da živim u centru grada, bez osjećaja prometa oko mene... gdje me svako jutro budi pjev ptičica... tu i tamo imala sam problema s golubovima koji su se pokušali ugnjezdit u mom dvoru ...što smo rješavali na glup i zabavan način... s prozora spavaće sobe pokušavala sam slikat galebove na hotelskom krovu nedaleo od mene....ili na pokoju vranu koja bi se odmarala na antenama Stare Slobodne....

...al' ovo "novo normalno" postaje ptičje nenormalno .... kad otvoriš prozor od sobe.... postoji mogućnost da ti nešto uleti ...



...zvonik sv. Duje se obnavljao i golubovima je bio onemogućen ulazak u njihova skrovišta na zvoniku...



...zbog toga su oni potražili skrovište svuda okolo...



...pokušavaju ući ispod krovova, u pitarima s cvićem nesu svoja jaja....a na mom krovu rade žurku.... zalud susjedi postavljaju šiljke svuda ... ne pomaže baš previše



....njihovi tragovi su posvuda.... od krovova, oluka, na prozorima a i na robi ....tice se'ice....



...postoji i problem Karepovca koji je lijepo saniran, ali su zato galebovi ostali bez svog staništa....dnevnog boravka i blagovaonice... kažu da cijela jata spavaju okolo po plažama...dok se na pazaru bore se za svaki zalogaj...



(photo by: V. Šegvić)

... u popodnevnim satima uskomešaju se kosovi, vrane grakču okolo....a grlice dolete u posjet čim sjedneš na terasu...



a na nebu se izmjenjuju jata ptica...




....ovo više nije normalno...



- 18:41 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>