utorak, 14.04.2020.

...kauching...

...izmišlja se kauč.... jer ne možeš sjedit na stolici po cijeli dan... pa ovaj dječji napuhanac savršeno služi svrsi...

(sad ovdje ide slika mene kako se izležavam....al' nikako da se odlučim objavit je)

...problem je što je neotporan na cigarete....al to će se lako riješit....

....trajala je ta moja idila neko vrijeme dok me jedno jutro nije dočekala slika...



...negdje duši....al gdje.... a prevelik je da ga guramo negdje u nešto da vidimo gdje pušta....ipak to nije previše....malo se ponovo napuše i opet služi svrsi....sve dok dva dana poslije nije bilo potrebe da se više u njega išta upuhuje...



....od njega sam tad napravila udobnu fotelju....



...iz koje se udobno moglo gledat TV....iako su svi psi okrenili glavu od mojih nogu.... pitam se zašto....

...razmišljajući sam shvatila da je kauč samo gomila mekih stvari...



...pa sam se počela gnijezdit na podu....



...na ovako postavljenom kauču može se servirat kava...



..kolač...



...al sad me već brine pitanje: Kako ću obrisat prašinu ispod kauča?....


P.S. dobre vijesti ....Youtube javlja da je povučena tužba....





- 16:48 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>