subota, 11.04.2020.

...prisjećamo se čokoladnog Peristila....

Danas tvornica čokolade u Splitu (Solinu) slavi 30-ti rođendan. Slavi ga samo u našim srcima....bojeći se vremena koja su pred nama ... ali to nije razlog da im ne čestitamo, da se ne podsjetimo njihovog pothvata zabilježenog u Guinnessovoj knjizi rekorda... ljudi moji da samo znate kako je tada zamirisalo 800 kg čokolade...

Marinko....proći će i ovo....

za neupućene radi se o tvornici koja radi ručno čokoladu od zrna .. i to ovako




Moj blog 11.4.2015 godine

....sve je započelo u ponoć....

...dok je cijeli grad spavao ....Peristil je tiho "okupiran" djelatnicima najslađe male tvornice iz Solina. Rade s osmjehom...veseljem....slave 25 godina postojanja Nadaline... donijeli su sa sobom preko 900 kg težak teret....



...da bi pokušali ući u Guinnessovu knjigu s najvećom tamnom čokoladom na svijetu...u srcu najljepšeg grada na svijetu... odakle je potekao Marinko Biškić najmuzikalniji čokolatijer u Svemiru....



...slagali su kockicu po kockicu cijelu noć....




...da bi nas jutro dočekalo sa zlatnim Peristilom...



...toliko sam bila sretna što prisustvujem jednom ovakvom veličanstvenom događaju...preponosna da se događa u mom gradu... da je djelo samozatajnog sugrađana...



- molim Vas da pričekamo samo 10 min...dok sv. Duje ne zakloni ovo jako sunce....



- najprije ide mjerenje! Trebalo bi biti 101 m2 ...a kad je izmjerimo.... možete je degustirati do mile volje....

...i tada je svizac.... pardon... Nadalina... stvorio čokoladno bajkoviti Peristil...

"....ti si moja čokolada...ja bi te ljubio...."



...mirisi čokolade s 70 % kakaa.... ispunili su zrak.... čokoladni oblak spustio se na Peristil....



....sve je izmjereno....16 m duga....6,5 m široka....1 cm debela.... gdje je čekić....sad ide degustacijaaaaaaaaaa.....



....ajme tko će sve ovo pojest (drži se ovaj za glavu...dok se Marinko smije i uživa u rezultatima svog rada....



....eno i mene....slikalo me kako mi Biškić daje čokolade...



....možda sam Vam dosadna.... al ovo je poduzetništvo u praksi o kojem smo učili ... ulaganje u sebe...u svoje ime... u kvalitetu i u društvenu zajednicu u kojoj radiš i živiš....

....ovo su Spli'ska dica!....




Oznake: Nadalina Peristil čokolada


- 11:11 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>