četvrtak, 20.02.2020.

...pukla sam...

...za renoviranje jednostavno moraš imat dobre živce, puno novaca i jako puno vremena....

... možda sam do ovog trenutka imala visoki prag tolerancije....a novaca i vremena nikad dovoljno.... ipak....žrtvujući ručak odem u najveći dućan keramike .... nakon što mi je trebalo manje od pola sata da pregledam svu ponudu...uočim pola pločice ....na pločici su nacrtane dvije polovice maslačka .... svaka pločica 876,00 kn.... a bez dvije nemaš sliku... boje mi i tako ne pristaju u moj ambijent, ali mi je stvarno cijena privukla pažnju.. Naime, sve su pločice kompletirane s 3 ili 4 različite varijacije na temu i boju.... sve druge, koje pašu uz maslačak, koštaju 300 kn po metru... pa me stvarno zaintrigiralo što je posebno na tom maslačku....niti je pozlaćen.... niti ga se može otpuhnuti, a ni pločice nisu potpisane imenom umjetnika....


...smijući se takvim ponudama, u kasnim večernjim satima, otišla sam sa svojim pametnim djetetom u obilazak drugih dućana.... već u prvom vrisnem....

- to je to!
- prugice, ima crvenog....to si ti!



...odem do prodavačice....provjeravala je 3 puta da ustanovi da cijena nije 164 kn po komadu već po metru....pa sretna slikam da pošaljem sliku svom dekorateru... u manje od 10 sec dođe odgovor
- na kojim ste drogama? Jel' to LSD?

...upravo u tom trenutku mi je prišla prodavačica i rekla da se na te pločice čeka mjesec dana!

...ostala sam u šoku....pukla totalka.... prozviždala.... počela se glasno smijat ....

...pa kako i ne bi.... poslije svih tipova ....poslije svih skupih besplatnih dostava i montaža.... nakon što shvatiš da tvoj novac u sistemu unutrašnjeg uređenja ne vrijedi ništa....a i kad ga imaš ne možeš dobit ono što želiš.... tko može ostat normalan?

...ne znam koja me činjenica više zabrinula....to što mi je dijete reklo da sam to ja....ili što mi je ovaj iskreno rekao da sam pukla? ....možda bi ove pločice trebalo poslat nekom psihijatru na analizu mog psihičkog stanja?

...blogeri pomozite!

P.S: i ne zaboravite da je večeras MUČAT ću PARTY! Počima točno u 20,00 sati kad gazda časti turom pića. Nakon toga je zabranjeno progovorit i šaputat idućih 33 min. Tko progovori plaća turu za sve! Tko uđe na vrata prihvaća sva ova pravila ponašanja!






- 18:11 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>