utorak, 18.02.2020.

...opet razni tipovi...

....kod nabavke kuhinje Vas upozore da je besplatna montaža ukoliko cijena drvenarije iznosi preko 15.000 kn. Isto tako je i besplatna dostava (mislim da je rekao do I kata....jer sam mu odmah ponudila adresu s jednim katom za dostavu iako je kuhinja išla na drugu adresu, 300 m dalje, na drugi kat, kroz ulice široke manje od 2 metra a zatim pentranje po kružnom i uskom stepeništu od 0,9 m na drugi kat)...a uz sve to dobivaš i garanciju....

...uglavnom.....dnevni boravak je sređen u rekordnom roku, majstori plaćeni više od 250,00 kn na sat....al ljudi radili brzo i kratko.... pa je došlo vrijeme da zovem trgovinu pitat gdje je moja kuhinja.

- dal' ste ostavili akontaciju za kuhinju?
- ne! Ja sam je platila!
- oprostite, samo da provjerim...evo. kuhinja je tu od srijede (5.2. - op.mene). Javit će Vam se kolegica za dostavu!


...zove kolegica i dogovori dostavu u četvrtak, a montažu u petak
- petak moram radit
- može li i u subotu?
- Volim Vas


...uzmem ja dan godišnjeg....zovem ekipu za selidbe... zovem ove s električnim kolicima.... i dočekasmo kuhinju!



...možda ne izgleda tako....al ovdje ima 23 paketa....koje su njih dvojica ukrcali na kar... on je sve odvezao 200 m dalje....a onda nosi niz ulicu ...pa do drugog kata....



...momci su se dobrano namučili....al su bogme i naplatili....dva puta više od sata rada jednog majstora!
To se zove radost življenja u starom dijelu grada!

Novi laminat bio je obložen kartonima kad je došla ekipa za montažu.... nisu ni ušli....padne im bušilica na otkriven laminat

- pazite! Novi laminat!
- loše smo počeli! Dobar Vam dan
- odgovori mi tip

...opet sam spala na tipove.... jadna li sam ....sjela sam i gledala koja im pila ispada....sad bušilica....sad ubodna... svaki put na novi laminat ...tiho bi se sagnula i premjestila bi na zaštićeni dio poda... usisivač su imali....ali su ga koristili samo za pilanje glavne ploče.... a kako bi koji dio izvadili iz kutije tako bi kutiju, doslovce, bacili sa strane....a onda bi uletili u gomilu kutija i bacali ih u zrak ne bi li našli kesicu s vidama koja je bila tu negdje....



- morat ćete nadoplatit montažu pećnice jer je niste kupili kod nas
- znam. Upozorili su me. Kupila sam je na Crni petak pa sam svejedno uštedila! Ali niste je spojili
- mi radimo samo stolarsku montažu, al ne i električnu!


....ma sinko moj, ti stolara nisi ni vidio .... ...ovo je gore od Muppet Showa

....a ovako izgleda montaža aparata kupljena kod njih ...ovo je normalno uključeno u cijenu headbang



....točno u 3 kutije stao je sav otpad koji su oni pobacali po kući....za ne povjerovat!

...dosta mi je svakakvih tipova.....sad opet moram zvat majstore...


- 21:26 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>